|
|
|
|---|---|
|
Härliga filmer från oldtimer race, obs använd inte helskärm på denna om inte datorn är "vass" då hänger sig datorn, Kolla även in något som heter Steinmetz commodore 3000 snacka om skönt ljud, intressant att videon med att opeln hänger med M1:orna .....trevlig stund! Ha inte för hög volym! Länk | |
| Hmmm väldigt tungladdat? hoppas ni har överseende med det. | |
|
f*n va man skulle vilja åka med :) BMW ownz |
|
|
Vad härligt, man ryser utav välbehag.... Tack för den filmen! mvh/ Anders |
|
|
Stor tragedi att BMW använder raka sexor i allt mindre utsträckning. Känns som om det är dags för mig att fimpa 320i och skaffa en riktig BMW. Och hur kan man köpa en diesel när en sexa låter så gudomligt skönt? Yummie! Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
Lyssna på sexan i den här filmen (lite mer HiFi). Länk mvh/ Anders |
|
| ja de börja med att jag kolla på tuben efter lite sköna Bmw nissar som inte gasar sönder sina bilar och då hittade jag oväntat den där steinmetz opeln commodore 3000 tror de va 3st weber och 24ventilstopp el så. Upptäckte att opeln hade häng på M1 orna och det fanns inte så många filmer att välja på, jag gillar denna video helskarpt, speciellt när han kommer ifatt den lila M1:an som det kommer en eldslåga från avgasröret....helball. Var det någon som la märke till att han missar en växel också? | |
|
hittade en yylande 323 e21 som jag kan lyssna på om igen,,låter som det är förgasare på den och inte insprut och fanns det överhuvudtaget trim till dessa bilar på den tiden?? kanske trippel weber??iallafall ljudet är oootroligt! det är riktigt svårt att hitta bra bil videos som det är både fart och fläng och ljuv musik.. detta går ju riktigr fort..... länk : |
|
| Det är den svenska rally föraren Ingvar Carlsson som körde,.. tyvärr gick han bort 2009. | |
Jesper von Wowern |
Snyggt i första filmen med M1an som har gasoldrivet backljus som blinkar hela tiden :) /Jesper von Wowern |
| Jag tänkte uppdatera och denna gång tänkte jag peka på det nya inlägget som visas långt ner med länken men jag kunde inte ändra rubriken..obs inget för farträdda däckbrännare med turbo under huven... | |
|
gjorde lite efterforskningar på denna tävlings bil, den var trimmad av hartge! men enl spec var det bara 205 hästar? Ingen här som har en E21 323 hartge ståendes som kan bekräfta eller dementera? inte konstigt att urquattron var så överlägsen på den tiden...strunt samma, skulle inte vilja ha en ådi iallafall... |
|
| Jag tar gärna en E21 323 och en urquattro, tack så mycket! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.