|
|
|
|---|---|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Hej har en fråga , har problem att tanka min M bil, Det slår upp i röret och tankautomaten slår av hela tiden, Kan nån hjälpa mig med detta kan endast tanka med reservdunk Tacksam för svar |
| På min 7-serie var jag tvungen att vrida tankmunstycket upp-och-ner för att slippa att den slår av | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Hej tack , jag förstår men hur kommer det sig , kan man göra något åt det ? det är en M6 07 som jag precis har köpt |
|
Har haft samma problem. Min Chvrolet jag har nu har liknande problem. Någon som vet orsak? |
|
|
Samma problem för mig och på farsans 7 serie från 2006, väldigt irriterande. |
|
|
Det är troligen tätt i avluftningen på något sätt. Vet inte hur det ser ut exakt på din bil men detta är hyfsat vanligt på e38 bl.a. *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
|
Har haft samma problem med min MB Sprinter i princip hela vintern PGA kylan. Fått en liten vag förklaring i verkstan att det är avluftningen i tanken som frusit. Mina problem har löst sej genom att jag kört in bilen i varmgarage och låtit den stå i ett par timmar, sen har det gått bra att tanka. Hoppas att detta kan hjälpa. Njut av livet :) Martin Rydell |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.