|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Fransosen... Man kan bara ha 1 POI aktiverad åt gången,så e blir inget (gytter av ikoner på kartan) |
|
| Är nattläget att det är svarta texturer på kartan istället? vet inte om jag gilla de... men är kanske en smaksak. | |
|
Ok, låter vettigt. Verkar iofs helt hypotetiskt för mig då jag ju har en gammal sur ouppgraderad cd-navi ..... :-) Ska nu bli väldigt spännande att se hur många miljoner BMW ska ha för att uppgradera och vad dom ev säger om riskerna du pekade på. Känns ju så där om dom säger: inga problem men sen inte vill stå för saker som pajar medan dom håller på med sina egna program och prylar. Niklas Fransosen |
|
|
Ravve, hela bilden blir mörkare för att inte störa nattsynen. Sen beror det väl på hur stor skärm man har om man blir mer eller mindre störd av ljuset från densamma. På en tidigare Nokia jag hade slog den automatiskt över till nattläge när solen gick ner. Finfin finess som jag inte sett nån annanstans. Niklas Fransosen |
|
|
Nattläget e gult värt...körde med de även under dan,typ hela tiden..... färgerna blir mkt bättre,starkare utan att blända.. kommer bli likadant på m3-cabben!! |
|
|
Bianca: Har du lust att beskriva lite mer i detalj hur man går tillväga för få nattläget på sin MK4? Det ser ju väldigt trevligt ut på dina bilder men jag har ingen aning om hur man ska göra för att få det i sin egen :) Svenska menyer och svenskt tal är det nog också många som önskar. Är det uppgradering till senaste v32 som gäller och att följa stegen här? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.