|
|
|
|---|---|
|
Visst är marknaden otroligt trög? Jag är inte heller sådär superkräsen i mitt köpande. Vit/svart/röd, sv-såld, max 3000 mil >460 000:- Vad tror ni? När börjar det röra på sig? | |
|
Länk |
|
| importerad... | |
|
Sevak: Hur går planerna på ny kärra. Läste du näst sista numret av AMS där C63 AMG regerade:) Alla ni som vill ha V8 rösta nu;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Vill haaaaaaaaaaaaaa och köp oxå..... Länk |
|
|
köpt skulle det va |
|
|
StefanL: Tja hittat bilen jag vill ha och hoppas verkligen den finns kvar tills jag sålt min bil. Lägger ut min bil i mars någon gång och blir den såld och C63an jag hittat finns kvar så åker jag ner direkt och hämtar den. Frågade tom om jag kunde betala handpenning på bilen men de kunde bara hålla den 2 veckor. Nej inte läst tidningen. Finns det inte på nätet att läsa? |
|
| stefanL: i ams testet så var m3:an bästa sportbil utan konkurrans också :P dmercan var mer praktisk men den har ju två dörrar mer också och sådan m3:a finns att köpa | |
|
m3:an må inte va den snabbaste rakt fram mot c63:an men den slår den på alla andra punkter enligt dom flesta tester Länk :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.