|
|
|
|---|---|
|
Länk satt lite o funderade på denna men bor på gotland så lite långt för att bara åka och kolla | |
|
Någon? ingen som har lust att kolla skulle vara sjyst |
|
| Annonsen finns inte kvar. | |
| Länk | |
|
Nu finns annonsen på min länk var bara ändrad tycker mig ha sett den typ två gånger förut innan dessa annonser |
|
| Denna bil har varit till salu ett bra tag. För mig ringer alla varningsklockor kraftigt! Den har ju även haft 10 ägare på drygt 5 år i Sverige. Det verkar som nuvarande ägare haft den i 3 dagar när han ställde av den i Oktober. Det går att finna fina E38 för ca 35 000:- så ha lite is i magen är mitt tips. En mindre välskött E38 kan bli ruskigt dyr trots det låga inköpspriset. | |
| Jo alltså ja tycker också de verkar vara lite väl bra för att vara sant noterade också 10 ägare på 5 år. De som ja mest gillade var att de är manuell låda är inte så förtjust i automat precis | |
|
Annonsen ändras dessutom hela tiden på 2 senaste dagarna har de vart 30 sen 29500 sen högsta bud o sen var de 30500 nu är de plötsligt 39500 man kan fan inte höja priset när de var lägre innan |
|
| Vad är det som verkar vara för bra för att vara sant? Såå bra är inte priset! | |
| Ja nu är inte priset så bra mera men när de var typ 30 o så toppskick som de påstås o 17k mil verkade de för bra för att vara sant tkr jag | |
| Ok då förstår jag. Det står ju ingenting om servicehistorik i annonsen heller. Om det stämmer att den rullat 17 000 mil så skulle jag bli oerhört förvånad! Som sagt, leta vidare! | |
| Jo hehe ja gör nog det har ändå 4 bilar bara rätt kul att han justerar priset uppåt de gör man inte mycket märkliga annonser med bmw faktiskt | |
| Är inte intresserad denna bil mer men undrar bara om någon tittat på den eller prövat den annonsen ändras ju var o varannan dag | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.