|
Sida 6 av 7
|
|
|---|---|
|
Tack för en trevlig kväll på Campino, Otto, E3-Otto, Maria, Amet o Asken. Blev en natt på Eurostop, tack för tipset. Nära imorrn bitti. Ses då, Christina |
|
|
Hej. kan tyvärr inte komma. Fick maginfluensa inatt, får bli sängen. Ha en trevlig tur M.V.H. Kjell M.V.H. Kjelle |
|
|
OK Kjelle, trist, men krya på Dig. /Stefan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
60 mm ha det kommit ned hittills , men nått lätt stänk fortfarande med det ser ut att vara på väg bort. Kan kanske löna sig att tvätta bilen nångång före en träff:) Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Drog på mig nåt virus så tror inte att jag kan göra er sällskap på söndag... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
OK synd Grabber, då syns vi vid nästa tillfälle, kurera Dig. /Stefan |
|
|
Jag vill rikta ett stort tack till Amet, Maria, Peter och Stefan samt alla andra närvarande för en proffsigt genomförd och mycket lyckad sektionskörning. Fantastiska vägar, bra väder och vätternutsikten som kan göra den mest hårdhudade alfahane gråtmild. Ingen nämnd ingen glömd. Sist men inte minst blev bagagerumsupplevelserna ett minne blott då Amet och Christina frikostigt bjöd på både trevligt sällskap och högklassiga bilturer. Nästa år är övernattning obligatorisk med ett mera mangrant sällskap från Westsektionen. På återseende gott folk! Mvh Philip |
|
| Väl hemma å Tack alla för en trevlig Träff de gör vi om. stort tack till Stefan ,Maria ,Amet o BMW CS ska vi inte heller glömma. | |
|
Jag håller med WAN. Tack för en jättehärlig lördag, både dag o kväll. Suveränt fixat. Hoppas träffa flera av er under september. /Christina |
|
|
Jag vill tacka alla er HÄRLIGA deltagare som gjorde denna helg så fantastisk, utan ert entusiastiska deltagande hade vi stått oss slätt. Tackar även BMW CS Stockholm och BMW Sverige för sponsring av träffen samt lån av två otroligt "goa" bilar. /Stefan |
|
|
Hej Vi vill också tacka för en underbar helg med mycket upplevelser och trevliga människor. Elisabet och Tomas. |
|
|
Hej på er alla. Jag är otroligt nöjd och glad över att rutten blev så otroligt lyckad. Personligen tycker jag den här träffen var den bästa hittills. Tack alla fantastiskt goa och trevliga deltagare, vilket härligt gäng ni är. Jag säger som Stefan, utan er hade vi stått oss slätt, så är det bara. Sen vill jag bara säga, att jag är så glad över att jag är medlem i BMW Club Schweden, tycker att ni som inte redan är medlemmar ska bli det fortast möjligt ;) Stort tack till er BMW CS Stockholm, och BMW Sverige för sponsringen. Mvh Maria |
|
|
Synd att man inte kan vara på 2 platser samtidigt..... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Så har vi äntligen kommit hem från årets bästa träff, härliga människor, vägar och bilar kan inte bli mycket bättre. Stort tack till Amet, Maria, Stefan och Marcus för allt jobb ni lägger på träffen, ser fram emot och längtar redan till nästa års träff. Tack till BMW Sverige för lånet av 640 cab och Z4 3.5IS, hade ju förmånen att vara "ansvarig" för Z4 och den var det roligaste jag kört på länge. Hoppas att ni andra njöt lika mycket som jag :) Ha det gott! |
|
|
Tack allihop för en trevlig helg! Kul med så många goa BMW-entusiaster, roliga och vackra vägar att köra och ett arrangemang med så många roliga punkter på programmet och så lite överraskningar som grädde på moset. T ex provkörningen av 640 och Z4 gav ju mersmak. Fint ordnat alltihop som jobbat med det här! Bengt & Monica |
|
|
Kan bara instämma med föregående talare. En otroligt trevlig träff med mycket trevlig sträckning och bra BMWvägar. Z4 3.5 IS var trevlig.... Resan till Stockholm gick bra, men det var väldigt vad mycket långtradare..... Tack igen Stefan, Amet, Maria och Marcus ! Och även BMW CS och BMW Sverige. /Janne och Ann |
|
|
Nu finns Philips bilder här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Stort tack till Maria, Stefan och Amet för en fantastisk organisation av årets upplaga av Vättern runt. Vi är absolut potentiella deltagare nästa år, under förutsättning att vi är lediga och ni lägger in en lunch stop på lördags körningen vid två tiden. Tack BMWCS för en fantastisk måltid och ett varmt tack till alla ER deltagare som ställde upp och berättade om hur Ni blev med BMW. Kram till ER alla från Nena och Dragan Lev nu, andra gör det. |
|
|
Stort tack till er alla som gjorde denna helg till ett mycket trevligt och minnesvärt arrangemang. Anders o. Anne från Kalmar Ps. Hamnträff Färjestaden/Öland Torsdag 25/8 kl. 18.00 /Anderz3 Länk |
|
|
Hur många blev det? BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.