|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
| JSR och J.L ..jättekul att ni kommer, välkomna! | |
|
Då uppdaterar jag listan: Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Anderz3 X 2 Woffe X 2 JSR X 2 J.L X 2 |
|
| Jag kommer nog också Maria | |
| Jättekul att du kan komma WAN, välkommen! | |
|
Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Anderz3 X 2 Woffe X 2 JSR X 2 J.L X 2 WAN |
|
|
Jag kommer tyvärr inte med, men om någon/några har kameror med sig kan jag se till att lägga upp bilderna på samma sätt som förra året: Länk Powerposta mig för mer info. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Just åter efter 2 veckors internet fri semester, ser Jag att vi är 30 deltagare! Fantastiskt trevligt att så många sluter upp och vädret ser ut att vara återhållsamt med nederbörd. Vi ses i helgen. /Stefan |
|
|
Tusen tack ErikW :) .. vi kommer att ha kameror med oss, så vi vill hemst gärna att du lägger upp bilderna som förra året. |
|
|
åker snålskjuts med j.l. Är redan anmäld som "plus en " ser jag men Det kanske är trevligt om jag inte är anonym :) |
|
|
Uppdaterad: Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Anderz3 X 2 Woffe X 2 JSR X 2 J.L WAN Herr Gaspedal |
|
|
Jag tänker placera mig i ett bagageutrymme när någon minst anar, så jag är på plats imorgon också! Mvh Philip |
|
| Philip, du är så välkommen:) | |
|
Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Anderz3 X 2 Woffe X 2 JSR X 2 J.L WAN Herr Gaspedal Philip Sahlsten |
|
|
Hej deltagare, påminner om att ta med ett eget ex av roadbooken då vi inte har några extra att dela ut. Roadbooken hittas på BMW CS hemsida: Länk /Stefan |
|
| Bra om ni kunde dela ut ett mobilnummer till alla innan starten så att man kan meddela sig till ledningen/"sambandscentralen" under resan. Man vet aldrig.. :-) | |
| Det ordnar vi Kulting. | |
|
Tack! Då ses vi :-) Mvh Philip |
|
|
Ser ut att bli ett kanonarrangemang! Jag kör Vättern Runt i juni, på cykel, vilket är idiotiskt men rätt kul. Kan inte hänga med i helgen, då hade ni fått en utböling (AMG) med. Å andra sidan har jag fått köra runt i en 640 Cab med Asken i dag. Innan regnet kom, dessutom. Ha en bra helg där nere! AMG är tyska och betyder "roligare än så här har man inte med kläderna på" |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
ca 30 mm sedan kl 13,30 å det har det knappt regnat på hela sommaren här. Men i morrn blir det fint !!! så det så. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack Hasso, Du har rätt (som alltid) ;) /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.