|
Sida 4 av 7
|
|
|---|---|
| Christer, klart att du och din Dieselracer ska haka på detta evenemang :) | |
| Klart Christer ska med, du blir inte besviken. | |
|
Christer, vi behöver ditt vrid:) Mvh Asken BMW. Från de bästa, till de bästa! |
|
Ghost Rider |
har bara ett litet bekymmer jag kan inte stanna över natten men jag kan ju åka hem på kvällen ..... hehe och om jag har tur så får jag vatten/metanol sprutet monterat då blir det ännu mera ös :) Christer Andreasson BMW 335D Coupe |
|
Christer du gör som det passar dig naturligtvis. Välkommen |
|
|
Chister det är klart att du ska hänga på. Hoppas vi ses och att lådan håller för monstervridet............ /Janne |
|
|
Förmodligen dyker vi 2 eller 3 nånstans mellan Falköping o Blidsberg på söndag. BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Bra jobbat Grabber | |
| För dom som kommer från Stockholmshållet är vi några som tänkte åka gemensamt på lördag morgon, vi träffas runt 8 vid OKQ8 Sillekrog. | |
| Kan tyvärr inte dyka upp :( | |
|
Up to date: Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Anderz3 X 2 |
|
| Tråkigt att du inte kunde dyka upp Lx | |
|
Sleeperix, ni som åker från Stockholm, hinner ni fram till Jkpg på 3 tim? Vi startar prick 11.00 från Eurostop, så det hade varit trevligt om ni kunde dykt upp en liten stund innan start, så vi hade hunnit prata en liten stund innan avfärd;) |
|
|
Ny lista med 2 nya Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Anderz3 X 2 Woffe X 2 Mvh Asken |
|
| Det kommer o bli fin fina överaskningar, så var förberedda ;-)))) | |
| Z4 Maria: Jodå vi hinner ner ingen av oss är lätt på foten :) | |
| Så ska det låta Bertil. | |
| Vi verkar få tur med vädret :-)))) | |
|
Hej! Anmäler här med Mig själv +1 för lördagen. Vi återvänder mot Götet framåt kvällen. Ses på lördag! /Jesper |
|
|
Jag + 1 planerar också att åka från Gbg för att delta i lördagens körning BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.