|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
Uppdaterar listan lite: Bmw66 Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Grabber LX Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta |
|
|
Vi mötte upp Er (BMW vänner) föra året just i Askersund, och åt lunch med Leif & Berit (E24). Jag och min fru tyckte att träffen var lyckad och menisker trevliga, så vi bestämde oss att vara med i år. Vi kommer i vår fina 850 csi. Ha de bra tills vi ses. Dragan |
|
|
Glömde nämna att hotellett är bokat och att vi hänger med på hela träffen. Dragan Lev nu, andra gör det. |
|
|
Kul Dragan att vi gjorde så gott intryck förra året, varmt välkomna till årets upplaga. Uppdaterar listan: Bmw66 Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Grabber LX Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 /Stefan |
|
| Härligt Dragan | |
|
Ytterligare ett par hänger på, Csaba med fru. //Bertil |
|
| Guldstjärna till dig Bertil | |
|
Up to date: Bmw66 Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 Grabber LX Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 |
|
|
Finns det någon sista anmälningsdag ? /Anderz3 Länk |
|
| Hej Anderz3, du kan anmäla dig närsom till träffen. Ni som tänkt boka rum, tänk på att " rumsreservationen" gäller tills idag 8/8. | |
|
Jag kan inte åka... Ska jobba denna helg :( BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Hej Peter. Hoppas att du åtminstone kan komma till Blidsberg på söndags em. |
|
|
uppdaterad: Bmw66 Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 LX Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 |
|
|
En ny till Bmw66 Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 LX Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Vi håller på och planerar inför middagen som bäst, det kommer mer info däri. Mvh Vätterngänget gnm Asken |
|
|
AMET: just nu vågar jag inte lova nåt... BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Nyanmäld, nog jag som anges som Christina ovan. | |
|
Trevligt Rubyblack att du vill köra med runt pölen... Grabber jag vet, inte lätt när man börjar på nytt jobb o hinna med allt men hoppas regeringen följer med dig om ni har tid över. Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 LX Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina |
|
|
Anderz3 x 2 anmäler sig, rum bokat. /Anderz3 Länk |
|
|
Härligt Anderz3 Då uppdaterar vi listan: Otto Z4 Maria Amet Kulting X 2 Sleeperix X 2 qdtjant X 2 Ländström X 2 LX Hasso Kjell 535 Asken Thomas & Birgitta Dragan X 2 Csaba X 2 Christina Anderz3 X 2 |
|
Ghost Rider |
hmm kanske man skulle haka på.. får se om allt är klart me bilen och inget strular :) Christer Andreasson BMW 335D Coupe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.