|
|
|
|---|---|
|
Har fortfarande inte hittat en BMW, tittat både på 320/325 och 120d, men har en ny bil (2010) och är inte så stressar, letar efter rätt objekt. Hittade den här under lite kvällssurf, tycker den är misstänksamt billig? Länk! Den verkar ha sportstolar? Inget xeon-paket (inte så viktigt i min personliga värdering) Automat vilket jag bara måste ha (provkörde 320 2010 automat och blev kär) Jag föredrar den inredningen, inte helt 100 på hur den är att hålla ren dock.. men utseendet > allt i världen Klimat anläggning? Åsikter? Borde den inte kosta mer? Förvisso 2006 som har gått 7900, kanske rätt pris? Funderar faktiskt på att slå till om provkörning osv känns bra. Tacksam för lite input! | |
singato |
Med tanke pà àrsmodell och utr sà e det inte sà himla billigt. Söker du pà blocket sà finns det finare för ungefär samma pris och med mer utrustning!! |
|
Misstänkt billigt är det absolut inte. Bilen är så enkelt utrustad att den inte ens har farthållare. Sådana ska vara billigare än snittet. Det har gått ett flertal bilar runt 165k E90 325 med xenon, sportstol, comfort osv den senaste tiden. Saknar man den utrustningen så får man lägga sig under de pengarna. ------- //Lövet |
|
|
Ingen multifunktionsratt eller farthållare som annonsören anger. Med tanke på utrustningen så är den faktiskt till och med för dyr! Det enda som är bra med just den bilen är att det är en 325i. Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
Den är allt annat än billig! Snarare på tok för dyr! Det är verkligen en snikutrustad 325 som han begär 30 tusen för mycket för mot vad den har i utrustning. |
|
| Plus att det är Huddinge Biltorg som är säljare!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
Riktigt oseriös annons. Står att det skall finnas inbyggd mobiltelefon men någon hajfena syns inte på taket. Och denna option finns väl inte utan multiratt (som det också står att det skall finnas). Säljaren har nog plankat texten från en annan bil... Lite lustig spec att den har sportstolar, och automat men saknar advantagepkt med multiratt och farthållare. Men "ingen rost" låter ju bra :-) |
|
|
Jag tycker inte heller att den är misstänksam billigt. Kanske inte 30papp för mycket som herr_bayern säger, det e trots allt bilhandlare. Jag skulle tippa runt 145000. Det e första gången jag ser en 325:a utan multiratt och färddator.. Men precis som kristoffer sa, den har ingen rost och och besiktigad oxå :-). Går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder var det trasigt från början. |
|
|
Det blev inget av detta, bra råd från panelen :) Måste bara fråga, är det något allmänt känt med just Huddinge Biltorg? Det blev ju en ganska stark reaktion på det... Har dessutom i andra trådar fått råd om att inte köpa bil i Örebro-trakten, är det vidskeplighet eller faktiskt något man bör ta till sig? Tack för inputen i den här tråden :) Måste lära mig att "se" advantage- och comfortpaketen med ögat, verkar inte som att alla bytbil-annonser listar det fast det kan finnas på bilen... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Jag är inte vidskeplig men i detta fall kan man ju önska att man var det. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
>>Stridspitt Du har mail. //Marin |
|
| Tittade på en Bmw 530 igår hos en privatperson som va ute på blocket, jag köpte inte bilen pga de inte fanns någon servicebok samt att den luktade mögel invändigt. Whops idag så låg den ute hos en bilfirma 29000kr dyrare och den hade helt plötsligt fått en servicebok & en nykamrem, trodde inte de fanns kamrem på bmw 530, men men. | |
| Länk? | |
|
Nu har dom tagit bort "Nykamrem" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.