AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.321

Vågar man köpa Nya Seat Exeo i audi skepnad

fl
751
flash gordon
Mellanbilen
SAAB 9-3 2.0 T 185 hk 02a
Länk

16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Några "risker" finns egentligen inte med själva bilen. Det är ju en förra generationens Audi A4 och bilarna är ju som bäst när de läggs ner.

Däremot kan man ju aldrig sia om andrahansvärdet. Seat brukar ha ett riktigt uselt sådant men då bilen egentligen är en Audi kanske det hålls upp lite.

-------
//Lövet
tycker den känns lite dyr med tanke på att den är 2år gammal och "egentligen" en gammal konstruktion.. förutom priset så känns det som ett mycket bra köp
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Med tanke på tveksamt andrahandsvärde, som andreas säger, skulle jag nog tveka på en Seat. Men bilen i sig är det nog inget fel på. Personligen hade jag nog hellre gått på en något år äldre A4 alt. lagt till lite och gått på den nya modellen.
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
SAAB 9-3 2.0 T 185 hk 02a
Amli

Typ den här A4 an

Länk!
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Precis. Den är bättre än den gamla modellen på alla punkter. Jag körde tidigare en A4 2.0TQ Avant och var nöjd med den. Men S-line chassit var hårt och stötigt dessutom är var bilen ganska trång i kupén.
Nya A4 är enligt mig rakt igenom en riktigt bra bil! Men Quattro är ett måste.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Glömde nämna att det var en -06:a jag hade och mao den gamla modellen. Som Seaten.
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
flash gordon:

Tror inte Exeo finns med fyrhjulsdrift, så A4:an skulle vara mitt val. Däremot verkar den ha automat?

Mvh /Robert
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.