|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Några "risker" finns egentligen inte med själva bilen. Det är ju en förra generationens Audi A4 och bilarna är ju som bäst när de läggs ner. Däremot kan man ju aldrig sia om andrahansvärdet. Seat brukar ha ett riktigt uselt sådant men då bilen egentligen är en Audi kanske det hålls upp lite. ------- //Lövet |
|
| tycker den känns lite dyr med tanke på att den är 2år gammal och "egentligen" en gammal konstruktion.. förutom priset så känns det som ett mycket bra köp | |
| Med tanke på tveksamt andrahandsvärde, som andreas säger, skulle jag nog tveka på en Seat. Men bilen i sig är det nog inget fel på. Personligen hade jag nog hellre gått på en något år äldre A4 alt. lagt till lite och gått på den nya modellen. | |
|
Amli Typ den här A4 an Länk! |
|
|
Precis. Den är bättre än den gamla modellen på alla punkter. Jag körde tidigare en A4 2.0TQ Avant och var nöjd med den. Men S-line chassit var hårt och stötigt dessutom är var bilen ganska trång i kupén. Nya A4 är enligt mig rakt igenom en riktigt bra bil! Men Quattro är ett måste. |
|
| Glömde nämna att det var en -06:a jag hade och mao den gamla modellen. Som Seaten. | |
|
flash gordon: Tror inte Exeo finns med fyrhjulsdrift, så A4:an skulle vara mitt val. Däremot verkar den ha automat? Mvh /Robert |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.