|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man hitta dessa? Äkta som kopior. Har råkat ut för en smitare och behöver nu en fälg i 17" storlek. Jag tror att modellen heter så iaf. Den här modellen är det iaf: Länk Precis fixat dom för den här vintern som vinterfälgar men det höll ju inte länge... Jävla asiatsuv som trodde den ägde vägen.. | |
|
Går inte att se bilderna. Föreslår att du lägger upp dem här Länk så kan alla se dem. Hur kan en smitare har skadat dina fälgar? Är det BMW originalfälgar du har? |
|
|
En pajas som nästan körde in i sidan på mig i en rondell, jag svänger åt sidan, åker nästan in i en refug med fronten men undviker den precis och får ett returkast med baken pga antispinnhelvete och slår in vänster bakfälg i refugen så det bara smäller till i bilen. Skadorna är undre länkarm som är krökt och fälgen. Logiskt nog så stack den där saten därifrån därav smitare. Den här ska väl funka iaf. Länk |
|
|
Du skulle ha låtit honom trycka dig i sidan! Spelar ingen roll vad för bil man åker i! Själv åkte jag i bossens nya Audi avant quattro , då en SAAB inte respekterade högerregeln! Det blev en ny Audi åt chefen!! Chefen blev ju inte glad precis,blev ju lite strul innan han fick den nya! Så kan det gå Klabbarparn |
|
|
cheffer: Det är inga M-dubbeleker 164 fälgar på bilden utan en replika av M-dubbeleker 67 Länk |
|
| Här finns det många BMW originalfälgar, borde gå att hitta modellen så att man vet vad den heter: Länk | |
| Och så är det bra om man läser alla inlägg innan man svarar! :) | |
|
Tack så mycket för svaren! Någon som vet vart jag kan få tag i den kopian? :) |
|
| Ingen som vet vart jag kan hitta fälgarna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.