|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som har några bra företag som kan hjälpa till att importera bil från Tyskland? "Halmstad Bil" har jag läst verkar vettiga, men finns det ingen i mellansverige som är seriösa? | |
|
Har du hittat bilen du vill ha? Om ,då har jag info till dej. |
|
|
Nej, ingen specifik bil ännu.. Letar dock 525dT ev(M) -07 LCI max ca 23 000€ 10 000mil |
|
| Jag befinner mig i Tyskland några månader och skulle kunna hjälpa dig om intresse finns. | |
|
Tackar! Förhoppningen är dock inom någon vecka... har precis lagt ut Chevan för försäljning, men man vet ju aldrig hur det går med försäljningen.... |
|
|
Om du ska köpa en bil osedd så är ditt bästa alternativ en Premium Selection då du får 1 års EuroPlus garanti inbakat: Länk Just nu hittar jag inga med komfortstolar till vettiga priser, men sportstolarna ska du åtminstone ha, den första annonsen verkar dessutom ha ett Webasto-tidur av bilderna att döma?: Länk Inget skinn?: Länk Länk Länk Mvh /Robert |
|
|
Har tittat på några av de du skickade länkar på, de verkar helt ok. Hoppas att jag kan bli av med min omg... så man får köra BMW igen! |
|
| www.eurogarage.com är också väldigt trevliga och bra att ha och göra med. | |
| Har du själv erfarenhet av eurogarage.com? eller någon referens | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.