|
|
|
|---|---|
|
hej! Jag undrar om någon vet ifall det går att få tag på ett diagnostik-verktyg för diagnostik på bland annat EHC-modulen (nivåreglering)? Enligt ett dokument jag hittade på nätet så gör ju BMWs DIS/MODIC-system detta men jag undrar om det finns något för rimliga pengar som kommer åt EHCn? Sidan 24: Länk //David | |
|
Med Inpa går det där kan man även justera höjden. //Lars |
|
|
Se där ja! Verkar ju inte helt fel. Hittade även denna: Länk Verkar ju kommå åt EHCn, men är den bra tro?? |
|
|
Jag har en sådan också... Men den är inte lika bra då de felsta koder inte finns någon tolkning på du får bara reda på ett nummer. Jag betalade 200kr inklusive frakt från china för det interfacet. Men Jag rekomenderar STARKT INPA istället. |
|
|
Ok. Jag skulle nog kunna tänka mig att testa den billigare varianten innan faktiskt... Tar dock åt mig din rekommendation, så tack! Finns ingen möjlighet att man kan få köpa din BMW Scanner 1.36, som du köpte från kina? mvh David |
|
|
Nej,jag vill ha mitt interface kvar eftersom den har vissa funktioner som att kunna ändra VIN i redan inkodade moduler. Jag köpte mitt från ebay. Kolla här Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag köpte 3 set Inpa för 14 dagars sedan av samma säljare som i lalaws länk funkade utmärkt. 217 kr st ink frakt. Dessutom beställde jag BMW Scanner 1.40 i Måndags 650 kr typ. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Ska erkänna att jag inte upprättat något paypal-konto och har heller inget VISA-kort (endast maestro). Om jag fick en krona för var gång jag vart på väg att skaffa VISA. Om någon ville sälja mig en av dessa hade vart kanon. hasso, ska du ha alla tre själv? :-) //david |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Förmedlande till behövande :) ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Men ingen till salu alltså? mvh //D |
|
|
Ursäkta O.T, men jag blev smittad och köpte INPA på Ebay som ni sa.gick på 5 dagar.Superbra,men hittar ingen direkt "setup" eller "install" knapp.....Testade att lägga in hela progget så startar vissa delar,men det känns inte rätt. Mvh Jonas B. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.