|
|
|
|---|---|
| Nån som vet vad som visas då? Kommer upp en massa olika km värden iaf och sen en självtest av alla mätare och lampor. Skulle gärna vilja veta vad all denna info är till för och vad den betyder. | |
|
Det som visas är följande: 1st display: BMW PART NUMBER (6 digits) 2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug # 3rd display: K NUMBER (4 digits) 4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN 5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits) 6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware # Finns på icq: 60288954 |
|
|
Jag har testat på en 320i -92 efter att ha läst följande bruksanvisning:<BR> <A HREF="Länk target="_blank" title="Länk instrument test E36</A><br> Jag kunde inte låsa upp testkontrollen som det står i bruksanvisningen. Dock jobbar den igenom sex olika test, siffran 1-6 står till höger i displayen, sen görs ett instrumenttest och alla mätare går till max. Sen går det inte att komma till något läge 15 för att låsa upp. Jag vill göra test 6 som visar bränslenivå i tankarna enligt givarna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.