|
|
|
|---|---|
|
Verkar som det har varit en och annan med nivåregleringsproblem, jag är en av dom. Lyckligtvis hittade jag felet ganska snabbt, 3 eller 4 av kablarna som går till givaren på höger sida hade gått av alldeles ovanför kontakten till givaren. Min fråga till er; var får jag tag på själva kontakten? Om den överhuvudtaget går att köpa löst...Ingen som har ett demonteringsobjekt med nivåreglering som jag kan klippa lite kabel från? :) | |
|
Sorry detta hjälper inte dig, men vad har du haft för symtom så att säga. Felmeddelanden osv? |
|
|
Den varnar hela tiden för att nivå regleringen är urkopplad, men det konstiga är att den fungerar felfritt? Räcker det med att den ena givaren funkar kanske? |
|
|
Ok! Har du sett min tråd? Länk Verkar ju som själva felet är åtgärdat men det gick inte att återställa felmeddelandet. För din del så kan väl nivåregleringen funka kanske, men systemet känner av givarfelet och inaktiverar regleringen. När du väl fixat kabeln som är kass, så måste du väl få felmeddelandet återställt också va? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.