|
|
|
|---|---|
|
Hej Har läst lite olika inlägg om air bag lampa då det ofta är något fel på passagerare stolen. Undrar om det är någon som har gjort detta själv då jag inte tänker lämna in den. Och kan det vara fel på förar stolen? Felet började med att jag och en kompis hade varit vid en affär åkte hem för att hämta en sak och då satt kompisen kvar och bilen va igång så går jag in och hämtar några saker snabbt, hinner köra 15m så ser jag att airbag lampan lyser. Läste av fel koder med RTS från V-tech och fick fram 4501 men hittar ingen stans vad den betyder. Har en liten ide om att det har med förar stolen då jag undrar om någon tidigare har gjort något med bältets varningen då det inte blickar eller låter när man kör utan bälte. Tack på förhand Mvh Thor | |
|
Kollat om felkoden finns på denna listan? Länk 628csi |
|
| Hittade inte den där | |
|
På den här listan finns numret Länk 628csi |
|
| Ok tack för hjälpen, dock hade det inget med air bag lampan att göra. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är enbart DMEkoder inte airbagkoder. läs av med ett riktigt diagnosprogram i airbagmodulen så får du fram rätt kod och vad som är felet. Carsoft, Bosch KTS tex. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.