|
|
|
|---|---|
|
Satt å slösurfade lite ikväll och snubblade över denna gudomlighet! Tycker att den spoilerläppen ger en riktigt grym look, och jag frågar nu er om ni har en aning om vad det kan vara / vart man hittar en sån? Länk //Sigge | |
|
Jag skulle tänka mig att det ärtyp m3 orginal front i detta fallet är kopia med en påbyggnads underdel typ som reiger har till det flesta bmw! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Okej! Du tror inte att det kan vara 330:ns M-sport spoiler också då? Samma spoiler som den vita Bmw:n har i bilden som jag länka. Det är nämligen den jag har, därför jag blev så nyfiken på vad det kan vara, riktigt sugen på att skaffa något liknande till min :) ! //Sigge |
|
| Snygg var det. | |
|
Detta måste vara samma typ av "läpp". Fan måste ju gå att hitta nånstans.... Länk |
|
| Bättre bild: Länk | |
| Det är en Arqray, det är en läpp man fäster på m-fronten. Här finns en tråd om den på e46fanatics.com Länk | |
| Tack Ztefan! Fan va gött! Gäller bara att hitta nånstans att köpa en sån me :/ Fanns inga på e-bay tyvärr. Inte som sålde till Sveriga i varje fall.. | |
|
riktigt snygg. Passar så bra på e46. MvH Bmw 4-ever |
|
| Jag håller med! Bara måste ha denna.. Har dock letat som en galning de senaste dagarna och det är fanimej svårt att hitta en återförsäljare som även skickar internationellt... :( | |
|
tråkigt att ingen återförsäljare tar hem en sådan. Känns som alla har sam utbud. MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.