|
|
|
|---|---|
|
Jag har kommit i kontakt med en firma som tillhandahåller nya michelin TRX däck för våra BMW klassiker. Som vi vet är priserna hutlösa för dessa, men firman utlovade en rabatt på 10-15% vid köp av tre eller fler uppsättningar. Kanske kan vi få till en ännu bättre rabatt vid köp av ex. 10 uppsättningar? Prisexempel TRX däck VR415 240 45 4300kr innan rabatt För den vanliga dimensionen, VR 390 220 55 ligger priset runt 3500 kr/st innan rabatt Unikt tillfälle att göra din BMW klassiker 100% original. Firman finner ni under www.bribos.se Om du är intresserad av att vara med i gruppköpet, PMa eller maila bremer567@hotmail.com | |
|
Gillar Michelin TRX och själva konceptet, men det är nog nu säkert 10 år sedan jag skickade mina TRX fälgar med slitna 220/55-390 för 150 spänn (bara för att öht få iväg dessa pga förvaringsbrist).. Kostade redan då över 2000kr/st (Michelin TRX) . Bribos har haft TRX länge, och säkert finns det pengar att tjäna vid rejäla gruppköp.. Frågan är hur många som verkligen vill vara med på detta, men ett bra initiativ dock. Mvh Janne. |
|
|
Jag har kört med TRX och bättre däck får man leta efter. Men vad är anledningen att det är en udda dimension och att de är så jäkla bra? "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
|
Finns mycket att läsa om TRX i forumet... Men det jag lite snabbt kan säga är att komforten är lite outstanding pga annat fälghornsutförande och med det "mera däcksida i fjädring" + att det gick att åka med dessa en stund med punktering(gick nästan inte att kränga av däcken även med tomt däck) + att iaf Michelin TRX hade rejält mycket mera mönsterdjup än normala tumdäck.. Det är också s.k. mm fälgar och inte tum..t.ex 390mm motsvarande s.a.s. dryga 15 tums vanliga fälgar(15,35 tum närmare bestämt). Klart sköna puckar dessa Michelin TRX. Finns andra märken, iaf förut, typ Dunlop, Avon + ett otal regummerade vilket iofs INTE rekommenderas av mig(provat ett antal). Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.