|
|
|
|---|---|
|
Hej, Som rubriken lyder undrar jag om någon känner till en Laguna Seca e46 M3 cab, där var på Blocket i höstas. 2002 eller 2003 och gått ca 5-6000 mil om jag kommer riktigt ihåg. Laguna Seca blått/svart inredning med navi etc. Tror inte bilen blev köpt men står däremot i vinterförvaring. Bilen var på Kungsholmen i Stockholm. Bara en fråga, jag glömde att kontakta ägaren... Tacka, G | |
|
Den här? Länk |
|
|
Hej och tacka men nej, jag tror inte det iaf. Den var helt OEM och var på Kungsholmen i Sthlm. Den på länken verkar ha svart inredning oxå, ellert hur. Tacka, G |
|
|
Ok, trodde du menade laguna seca blå med svart inredning då man brukar skriva lsb/black då det första är färg och det andra är inredning. Lycka till! Mvh |
|
|
Riktigt, dåligt skrevet av mig! Handlar om en LSB med LSB/svart inredning! G |
|
|
Inte denna heller? Länk! |
|
|
Nej, har set denna. Vil ha en manuell, inte SMG. Men tack ;) Säker på det var en privatperson inte firma. Har även frågat Per Larsson men utan resultat… Jag kämpar vidare… G |
|
| Jag har sett en sådan här i kristianstad. Den stod parkerad mitt i centrum längst ut i hörnet av en stooor parkering mitt i smeten. Den hade hardtop på o manuell o 16/9 navin. Fräck inredning:) detta va i höstas | |
| Kan även tillägga att jag sett en estorilblå! E46 m3 cab här i stan , sjukt va fint den färgen passar e46. Första och enda gången jag sett en sådan :) | |
|
Det var inte den som ägts av två svenska landslagsspelare i fotboll? G |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.