AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.567

E34, byta "breda" huven & grillen till den "smala" huven & grillen?

Do
355
Doktor-T
BMW 530/540i -93 Moddad
Jag har en 530 -93 med breda grill/huven och är sugen på att byta ut detta mot den smala grillen/huven.

Funkar det när det V8 under huven?

/Tobias
mittdelen ska gå bra att bara skifta. resten vet jag faktiskt inte. men du är inte sugen på o sälja grejerna? jag behöver just allt det du vill göra dig av med
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
öö man brukar faktiskt göra tvärtom gå från smala till bressa njurar/huv men du gå mot strömmen!
Den ser faktiskt modernare ut med breddare njurar!

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Sorry för felstavningen........ Ibland önskar att man kunde redigera det man skriver...

MvH Bmw 4-ever
är det verkligen skillnad på skärmarna? på schmiedmann säljs bara en typ av framskärm o det står att den ska passa alla e34! Länk
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Det är ingen skillnad på skärmarna.

Man behöver komplett grill med ribbor och grillhalvor och huven, sen är de bara skifta. Varför man nu vill göra om sina breda fina front till 80-tals smal.
Do
355
Doktor-T
BMW 530/540i -93 Moddad
Jo jag inser att jag går mot strömmen men ja, jag överväger det skarpt.

Det är ingen som har en aspensilber som är intresserad av ett skifte? :-)
Be
278
Bengt C
523i -96
Helt korrekt. De smala njurarna är snygga, de breda är fula. Gäller samma sak på E32. Kul att det finns åtminstonde lite folk här på Autopower som fattat att det överdrivna inte tillför något. Du har mitt fulla stöd.
Någon Aspensilber med smala fronten kommer du inte hitta. Färgen kom officiellt på sena 96års Touring.

Jag gillar det inte alls, fast det kunde vara värre. Du kunde haft en M5 Touring Individual-95 Länk och förstört den precis som Länk vidrigt gjort, hoppas att han har kvar originaldelarna. (inklusive fram/bakljus).

Stephan
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

??

Hella black är ju iofs skitsnyggt!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.