|
|
|
|---|---|
| jag sj saknar min 540 e39 01 gör ni det oxå? | |
|
Givetvis! Dessbättre står Z3:an i mitt garage så jag kan gå ner, lyfta på täcket och sticka in näsan genom förardörren och dra in den underbara doften av läder :) /Masten |
|
| Nix, jag saknar inte din 540... B-) Min avställda pärla längtar jag däremot efter att få ta ut till våren. Fast den står i källaren så jag kan torrköra när jag vill. :-) | |
| Visst saknar jag cabben,men den står i varmgarage med bilöverdrag och bara vänter till våren... | |
|
Sakna är bara förnamnet. I mitten av mars ställer jag på M5an även om det är snöstorm:) Mvh. Richard |
|
| Säger som richo fast jag väntar nog på april :) | |
|
Alltid en saknad. Jag ställer iofs bara "in" Z4:an under vinterhalvåret för att kunna köra en nercabbad tur om det blir torrt,kallt och soligt. Men vill absout inte riskera massa stenskott av sand och skit så nu har den stått sedan mitten av oktober. Tur att man har ett bra vintergarage där man kan gå ner och gulla med bilen då och då och snacka bil med garagekompisarna. Saknaden under julhelgen var enorm så då gullades ordentligt. Nu är det tom välvaxat under motorhuven samt alla dolda lackerade ytor :-) |
|
| Jag saknar min pärla en 320i -86 med 15k på nacken helt original. längtar verkligen tills jag får lufta den i vår! | |
|
Saknar verkligen! Jag var ute till mina pärlor igår. Har -endast- 8,5 mil dit... men dom står bra! Rullade ut Alpinan och lät den stå i solen och mullra tills den blev varm. Så längtar är bara förnamnet... /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.