|
|
|
|---|---|
|
Någon mer än jag som lägger märke tilldessa bluff annonser alla verkar vara översatta med google. Ser 1-2 nya annonser per dag här är exempel Länk Länk | |
|
Man blir så trött på sådana skojare, har folk inget bättre för sig? Gynnar bara blocket :) BMW M-POWER |
|
| helt sjukt många skojjare.. trött på det klassiska smset jag får varje gång jag lägger ut en annons på min bil.. Hi my name is paul and i want to buy your car. you can send it with a ship bla bla bla... sen skickar han bild på sitt leg och sin familj osv sen får man samma svar ibland och typ upprepar samma saker hela tiden.. skit jobbigt.. sen lägger dom ut massa skumma annonser ut på blocket.. | |
|
Hej, Tack för ditt intresse för min bil! Annonsen är korrekt och fortfarande tillgänglig. Bilen är i perfekt skick inne / ute. Interiören är i stort sett fläckfritt skick. Ingen rökt i bilen. Sätena är rena och inte slitna. Exteriören är i utmärkt skick, har inga tekniska skador, inga repor eller bucklor och bilen aldrig varit inblandad i någon olycka. Mekaniskt är bilen i mycket gott skick, däcken är i bra form (4 vinterhjul ingår), bromsar fungerar mycket bra och bilen ger ett mycket bra bränsle economy.I alvarligt att det i detta ögonblick vet jag inte något problem att denna bil kan ha och jag ger dig mitt ord på att jag aldrig tvingat det och jag gjort alla ändringar på gång. Jag har arbetat i Sverige och jag köpte bilen därifrån. Min familj ville att jag hemma, så nu är jag i Oxford, Storbritannien som jag sa. Om bilen fortfarande intresserar dig så skicka mig ett mail så jag kan ge mer info om bilen och att ordna processen för utbetalning / export så snart som möjligt!Jag kommer naturligtvis att leverera bilen till dig på min kostnad. Vi kan ha en affär om du verkligen är intresserad att köpa den. Tack på förhand och hoppas höra från dig snart! |
|
|
Haha, går folk på englandsbluffen fortfarande?! ------- //Lövet |
|
| Hoppas inte=) Ställde motfrågan nu vad det var för däck.... | |
|
Har en annons ute på Blocket Länk Fick denna förfrågan i helgen... ---------------------------------------------------------------------------------------- Dzień dobry, nazywam się Seledy i będzie jak powiedzieć swój profil działalności jest bardzo interesująca, i jak będzie by wiedzieć, czy obok, ale wydaje się, że mają takie same zainteresowania, więc chętnie , aby usłyszeć od Ciebie, abyśmy mogli porozmawiać w szczegółach. z góry dziękuję. ---------------------------------------------------------------------------------------- Ska jag slå till ;) |
|
|
Och det blir på svenska via google: "Hej, mitt namn Mint Jag kommer att vilja berätta ditt företags profil är mycket intressant, och hur kommer att veta om dörren, men det verkar som de har samma intressen, så lycklig Att höra av dig så vi kan prata i detalj. tack på förhand." ...what? |
|
|
Pratade med en kille på jobbet som pratar polska och tydligen är det översatt en gång redan tidigare. Han bara garvade för riktig polska är det inte. ------- //Lövet |
|
|
Hans översättning: "Hej, jag heter Seledy. och det kommer att vara så att säga, ens aktivitetsprofil är väldigt intressant, och om det kommer att veta om bredvid, men det verkar som, att de har samma intressen, alltså gärna, att höra från Dig, att vi skulle kunna prata om detaljer. Tackar på förhand" ------- //Lövet |
|
|
Man kan ha rätt kul med automatiska översättningar. Läs mot slutet: Länk ------- //Lövet |
|
|
Hahahaha,ja han kanske bara är intresserad av dörren på bilen eller så jobbar han med delfiner ;) Ja herre jisses vilka grejer som en bmw till salu och blocket genererar !! Har aldrig upplevt detta tidigare mer än prut-villiga spekulanter såklart,men dödhot,uppköpare som inte själva kommer och hämtar,byten mot 10 år äldre bil och 20'mil mer jämt upp är kanske standard idag? |
|
|
alex tror någon skicka mailet för att driva med dig pga att du skrev bilen säljes endast till svensk medborgare. -------------------- Bilen Länk |
|
|
Jag säljer också bara till svenska medborgare (alltså med svenskt personnummer, kan ju iofs vara tillfälligt). Annars blir det ett helsike med ägarbytet. Dock är det inget jag skulle skriva i en annons utan det blir något man får diskutera om det dyker upp. Med 98% sannolikhet så blir det inget problem. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.