|
|
|
|---|---|
|
Länk vad är så speciellt med denna mer än att den är välskött? BMW ownz | |
|
323ti med M-paket är en ganska eftertraktad bil. Vill man ha en fin (som denna ser ut att vara) och med rimliga mil kostar dom en slant. Ser inget konstigt med detta pris. Mycket möjligt att det är förhandlingsbart också? Finns även dyrare på blocket. |
|
|
okej. får se om han kanske vill gå ner några tusen. BMW ownz |
|
|
Tyvärr har den inte M Sportpaket. Utan endast främre stötfångaren. Finns billigare äkta 323ti M Sportpaket i Tyskland. Stephan |
|
|
Man kan t.o.m. se att framskärmen inte är helt färsk på den dåliga bilden... För 50´ torde man kunna få en fräsch E46:a... MVH Christofer |
|
| Den såg fräsch ut faktiskt. | |
| Cool bil, ser fräsch ut på bilderna. Med undantag för bilden på fälgarna/skärmen kanske. Skit på linsen? | |
viobebe |
Den är inte värd dom pengarna! Sålde min 00:a hösten 2008 för 70000:- då med 11500 mil på mätaren. Den var super pedant skött (se bilder i bilbloggen i min profil ) Dessutom var min en sk Sport Limited Edition som hade denna spec utr Svart innertak Short shift kortare växellägen Speciella instegslister med 323ti logga M3 speglar från fabrik 16"Radial brilliant line min var uppgraderad med 17" istf 16" M3 aerodynamik pkt Silverlackad dekor på ratt/växelspak Min bil var dessutom spec beställd medM3/M5 kulören Avusblaumetallic All övrig M utr som yttre lister, ratt, växelspak är original på 323ti. |
| En bil är ju var de pengar den blir såld för.. Denna har legat ute ett bra tag på blocket nu. Hur vida den ä värd begärt belopp är ju svårt att spekulera i. Men ofta lönar det sig att lägga lite mer när man köper begagnat. Köper man billigaste möjligt så springer det ändå ofta iväg tusenlappar på bromsar, länkarmar osv. | |
|
Frapp: jo de är de jag funderar över. vill inte köpa något "skrot" som måste renoveras här och där. vill köra den, njuta och gärna att den står kvar hyffsat i värde om ett år. BMW ownz |
|
|
Frrla: Varför ska du byta ner dig? D Du får ju inte mer bil för dom pengarna än du åker nu. // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
| Är det 6 växlad låda och dubbelvanos i 00:ans 323Ti? | |
|
6-växlad lär den inte vara. Den enda E36 med 6-vxl är M3 3.2. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.