|
|
|
|---|---|
|
hej! en kompis till mig ska klippa en 335 coupe i det närmsta. han är intresserad av denna: Länk vad tycker ni om den? alla åsikter välkomna, och finns de några kända fel på dessa bilar? tacksam för snabba svar då vi nog ska kika på den i veckan! | |
Roffa1 |
Eftersom regskyltarna är bortplockade så är det med största sannolikhet en importvagn. annars ser ju bilen snygg o välskött ut. Noterade att på en av interiörbilderna var förarstolens vänstra sida på ryggdynan väldigt sliten. Själv skulle jag undvika bilen om den är importerad. Vissa auktoriserade BMW handlare vägrar att ta importerade obj i inbyte. Likaså är vissa försäkringsvillkor annorlunda för importer. högre självrisker,osv. |
|
Jag skulle nog titta extra noga på historiken och kontakta tidigare ägaren i utlandet. I trafik: 2010-12-20... Varför importera en bil och köra knappt en månad innan man säljer? |
|
| Det Roffa1 säger om försäkringen är värt att kolla upp innan köp. Kan kosta riktigt med flis om man inte hittar ett vettigt försäkringsbolag. | |
Roffa1 |
Detta får det att ringa VARNINGSKLOCKOR i mina öron, är den tidigare krockad eller ramsned? Bilen är uppmätt och kalibrerad (hjulvinklar, camber osv) Kvitton och intyg finns på allting! Allt utfört på verkstad. |
|
Kloka råd... Anledningen att den lockade lite är den fina extra utrustningen... Men frågan är om den vart krockad .... Behöver inte automatiskt betyda att den är import för man täcker över regplåten.. Men förmodligen är den nyimport och eventuellt krockad i hemlandet... Aja... Blir att leta vidare kanske! |
|
| Var fick du infon om när den gick i trafik? | |
Roffa1 |
Extrauppgifter Märke: BMW Drivhjul: Bakhjulsdriven Modell: 335i Hästkrafter: 306 Hk "I trafik: 2010-12-20" Motorstorlek: 2979 cc Biltyp: Coupé CO2-utsläpp: 228 g/km Färg: Svart |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.