|
|
|
|---|---|
|
Jag blir gråtfärdig när jag ser att en M bil har konstruerats och designats med kropp o själv och så kommer nån dåre och förstör den finishen se och tyck själv Länk | |
|
Nja... Visst är Hamann`s styling lite too much, men att kalla bilen förstörd är ändå att ta i... |
|
| går ju att plocka bort ganska lätt | |
| Tycker inte att den blev förstörd. Det enda som jag inte gillade var valet av kromadefälgar. Det passar liksom inte in på en tyskbil. Däremot hade fälgarna varit svarta med kromade-läppar då hade det varit riktigt nice. :) | |
|
Jag tycker inte den blev förstörd, bilen är riktigt snygg. Min bil: Länk |
|
Ekin |
håller med! det där väl inget extremt..smälter ju in ganska bra faktist.. |
|
Det är det som är meningen, att ha olika åsikter Själv tycker jag att fronten ner till, sidorna ner till och framförallt ner till bak på m5an har förvandlat E60 det yttre helt o hållet mycket snygg. Sedan att bygga på den ytterligare är enligt min mening riktigit illa. Hade den däremot bytt hela bakdelen så att den var lite längre ner så hade det kanske smällt in, men nja inte fint det där. |
|
| Tycker en M5 skall vara helt orginal ska man ändra något ska man möjligtvis byta mellan olika orginal M-fälgar,paneler osv.. Detta gäller alla andra bilmodeller. Finns ett fåtal fälgar från tex bbs oz som skulle kunna passa en bmw utan att förstöra orginal utseendet. | |
| den ser lite skitnödig ut i aktern, annars ok | |
|
Det är ju bara den nedre plastbilen på bakre kofångaren som är ditsatt. Bara att ta bort så ser det ok ut. Fälgarna tycker jag är vidriga, håller med om att dessa inte passar på en Tysk bil. Är det kompressor på den? //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Verkar dock vara en USA import.. | |
Buspelle |
Den yttre designen är definitivt inte till det bättre, men 620 pållar är ju inte fel:) |
| Fruktansvärt ful, varför, åter igen, varför? Nej original ska det vara, eventuellt med M6 fälgar, men där går gränsen för mig :) | |
|
Helt ok kärra men nedre plasten på bakre stötfångaren ser ut som SAM styling till S60 så den går bort. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| ser bra ut, men funderar på 620hk... Mer än 100hk extra... Då måste det väl vara nån sorts överladdning (kompressor el turbo) kanske? för över 100hk extra på programvara tror jag inte ett dugg på! | |
| Ghettofied! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Köper man en Hamann ombyggd bil, är det för att man gillar den.....och då spelar det ingen roll om den går att återställa till original. Finns alltid köpare för en Hamann! =) Mvh Patrik |
|
Stämmer in med TS.. Ser uggly ut :-/ "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
En äkta M bil från BMW ska helst vara orginal tycker jag. Lite trim under huven från G-power kanske och lite biffigare bromsar, där går gränsen för mig. :-) BMW 4 Life |
|
|
Lite om trimning Jag surrade med en BMW verkstad, de påstod att M5 E60 är så hårt trimmad från fabrik att det inte finns ytterligare trimningsmöjligheter programmvarumässigt, för att uppnå 620 hk så måste det finnas en kompressor eller turbo. Ifall det skulle vara en G-power för det priset skulle jag köpta den direkt men det är det inte. Om man stylar en Orginal E60 till M utförande är det helt ok, men om man tittar genom historien så har BMW alltid stylat o trimmat sina M modeller ochd et är bara de som kan göra det snyggt, inga haman, eller schnitzer etc etc. Invändigt i motorrummet får de gärna vara med o leka. Se bara på Brabus, sällan de ger sig in på det yttre, BMW har Alpina, de gör lite blandning av det hela, både yttre och innre, skulle vara mycket bättre om Alpina trimmade bara istället. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.