|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW ägare! Tänkte höra lite om min nyköpta 320 Touring 2002. Bilen har rullat 11400mil och är fullservad och nybesiktigad. Bilen har nya bromsar runt om kändes riktigt bra att köra och inget fel på den överhuvudtaget allt funkade perfekt och inget rasslande från motor samt växellåda kändes som ny. Vad tycker ni om bil valet samt är det nåt annat speciellt jag ska tänka på mm? Mvh Daniel Daniel | |
|
Ja...nu har din fråga inkommit lite sent kan man tycka, köpt är köpt och nu får du väl börja läsa in dig på modellen och läsa dig till olika förtjänster o brister här på forumet och via t.ex begagnatguiden här till vänster :) Finns mycket att läsa om bl.a. din modell om du använder "sök inlägg" här högst upp. Lycka till ! Mvh Janne. |
|
|
Tack Hahaha! Jo det har du ju rätt i men jag har kollat igenom bilen noggrant med hjälp av guider från bla eran sida och några därtill! Tänkte bara i övrigt vad folk tycker och tänker! Daniel |
|
|
Glömde bilen har haft två ägare varav nuvarande har haft den sen 2003. Daniel |
|
| Grattis! Antar att klockan går baklänges för dig :-) Spontant låter det som du köpt en fin bil, jag har aldrig kört just 320 men väl dess syskon, så jag antar att du får en bil med skön känsla. Vill minnas att det var något problem med bakvagnen som BMW gick ut med en förlängd garanti på, 10 år. Jag kan minnas fel men någon kanske kan rätta mig. | |
|
Gratulerar till en illa skön kärra:) Se bara till att alltid (året runt) ha stjärnan * på så att AC:n inte börjar krångla. Drar inte mätbart mycket mer soppa men du slipper kanske ruskigt dyra reparationer. Bakfjädrarna har en tendens att gå av, vilket resulterar i en något sänkt bil... och över 120 så drar förbrukningen iväg... Tuta, kör och se glad ut. /J Surf Or Die!!! |
|
| Ett mycket bra bilval! ;-) | |
|
Min bror hade en 330 av samma årgång som han var mycket nöjd med. Dock rost som gick på garant. Därefter bromsok och brustna fjädrar. Annars en mycket bra bil |
|
|
Okej tack alla då blir det säkert bra med bilen! Är skönt att höra lite åsikter samt vad man ska tänka på ang bilvalet! Daniel |
|
|
Grattis till en skön bil, har själv bytt från sedan till Touring och det var inget felköp kan jag säga, en mycket bra modell lätt att lasta och skön att köra. Lycka till med din Touring. Ha en trevlig helg //BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man är död.//M.J |
|
|
Tack och detsamma! Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.