|
|
|
|---|---|
|
Tjenare på er alla Har länge undrar vad Stockholm Open innebär och vad det betyder när det gäller en BMW Så om ni kan förklara det för mig så skulle det vara riktigt snällt av er Önskar er alla en toppen helg //Ara | |
| BMW sponsrar varje år tennisturneringen "Stockholm Open" - och i samband med detta har de lanserat olika versioner av ett utrustningspaket med turneringensnamn. Detta paket kan innehålla vissa färger, sportstolar+ komfortpaket. De exakta specarna kan jag inte. En del bilar med dessa paket plockas också ut för att sköta transporterna kring turneringen. | |
|
Tack för förklaringen, nu förstår jag vad det innebär //Ara |
|
|
Kollade just denna och säkte på forumet, angående STHLM open: Länk |
|
|
Vad det gäller E39 fanns det 2 olika versioner. Bilen i annonsen är den tidiga och mer komfortinriktad. I slutet av 2002 kom en annan version som var mer sportinriktad. Den hade sportstolar, halvskinn, sportchassi, väldigt snygga 17-tums fälgar mm. Jag hade en sådan topazblå touring i nästan 6 år. Jag ångrar att jag bytte bort den. "BMW six appeal" |
|
|
Hej, Jag har en sådan som bood pratar om! titta på bilderna på min bil! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.