|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket kostar det egentligen att lacka om en E30? | |
|
Hej jag lackade om min för 8 000 :- hel lack... Bmw fanatiker |
|
|
Och knoppen sitter bra? :O) PowerKjell OO=00=OO __--------__ |
|
|
Hej! Jag har själv pratat med en hel del människor angående priser etc då jag själv är lite intresserad. För under 15.000:- verkar till synes helt omöjligt att få bilen lackerad. Mitt svar skulle vara att du nog får räkna med drygt 20.000:- på ett seriöst lackeringsföretag. Grejen är ju den att de allt som oftast hittar både det ena och det andra, särskilt då bilen är runt 10 år gammal. Du kan säkert hitta någon garagelackerare som gör jobbet billigare men...själv skulle jag fått det riktigt gjort eller struntat i det! Lycka till! 325 E30 |
|
|
Hej! Grejen är ju sådan, att de även seriösa lackerare kan suga ganska rejält. Jag kan bl.a. ta min far och min bror som exempel. Farsan lackerade för ca 2-3 år sedan om framskärmen på sin 728i. Tittar man på den idag så finns det hur mycket rost som helst på den. Den ser värre ut än innan. Min bror lackerade om sin 325i, efter att ha kört in i en taggtrådd som en idiot till bonde fått för sig att spänna upp över en väg. Även han har fått problem med sin lack. Finns det någon som kan reka en BRA lackerare i närheten av Växjö? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.