AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.099

sunkig 530ix

Visa användare
105
nbtarzan
X3 2,0da - 08
Toyota Starlet Rallybil
Hej ett tips till den som tänkte titta på den här bilen.

Länk

Det var väldigt mycket stenskott i fram och blästrade ljusglas.
Även förarsätet såg lite slitet ut och ganska lite skitigt.
Kan nästan tro att den gått längre eftersom 525:an jag köpte hade samma skinn och stolar och det såg ut som nytt
Tänkte bara delge, kan alltid vara till nytta för någon som kanske slipper åka långt om man söker en bil i toppskick.

Häls Niclas
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Vem fan säljer en bil för dom pengarna och inte kan, vill, orkar eller har råd med en kamera som presterar bättre?
Säger jag som jobbar med fotografering men ändå....
SKÄMS !!!

Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Är bilen sunkig bara för att det fanns stenskott i frånten?! Tycker du har en väldigt skev bild av vad en begagnad bil innebär. Lacka om frånten för 4-5' eller lägg till 200' och köp ny bil.
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
Men varför nöja sig med halvslitna bilar när man kan hitta bilar i nästintill nyskick för kanske ett par tiotusingar till? Och fortfarande spara 200 tkr mot ny bil.

Jag tillhör dem som inte köper billigast på blocket utan betalar gärna 10% mer för ett bra skick. Det är det värt eftersom jag köper bilar för att trivas med och behåller dem relativt länge.

**BMW-ägare i 31 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980**
Visa användare
105
nbtarzan
X3 2,0da - 08
Toyota Starlet Rallybil
Hej Marin.
Den var allmänt sliten typ, slitna säten och lite smutsigt många skavanker lite här och där även bak vid luckan.
Hela firman verkade lite hejochhå, när jag var där så var inte chefen inne och han hade nycklarna med sig till bilen så jag fick vänta till han skulle komma tillbaka ca 40min. Tror ni jag väntade? såg hur den såg ut utifrån, redan där inte intresserad finns anledning till att den varit på annons 2mån.
Kan vara därför bilderna är av dålig kvalitet.

Ville bara vara hjälpsam och tipsa om det skulle vara någon som tänkte åka långt för att titta. För säljaren var den tydligen i toppskick ??? Hans uppfattning..Suck...

Tack för mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.