|
|
|
|---|---|
|
Jag har sökt men inte lyckats hitta svaren jag söker. Jag har Business Navi och kartskiva 2006.1. Jag har aldrig uppdaterat mitt navigationssystem. Vad kan jag få ut av att uppdatera mitt Navi OS? Kan jag t.ex. få 2D-kartor istället för bara pilarna? Någon annan förbättring? Samt viktigast, hur gör man?? Samt måste jag uppdatera mitt OS för att köra dom senaste kartorna? Har fått tag på Bmw Business 2009.1 kartor nu nämligen.. | |
|
Det kan du inte. Navi business kom med kartor i 2007, och du kan endast få pilvisning på ditt system. Du kan uppdatera med senaste kartan via din BMW återfösäljare. Om du vill ha ny mjukvara i navin, måste hela bilens mjukvara uppdateras. Detta görs också genom en BMW verkstad, då det kräver speciell utrustning för att klara detta. |
|
|
Tack för svaret, som sagt så har jag redan fått tag på 2009.1 men inte hunnit pröva det än, har inte fått skivan än. Men ska det funka utan andra uppdateringar då? |
|
| Kör med 2011 Business istället! | |
|
Funkar direkt...eftersom business navin bara använder vanliga 4.7 gb dvdskivor och inte DL (dual layer) så behövs ingen uppdatering för att de ska funka rakt av kör du med 2011 ,så har du både Väst+Öst Europa på samma skiva..... |
|
|
Ok låter schysst, vet du vart man kan hitta 2011'an då? Jag tycker BMW tar hutlöst betalt om man köper det över disk.. |
|
|
Om jag har rätt så tror jag att min bekant har kvar sin 2011 Business Org skiva köpt på BMW....han köpte en BMW med Navi pro istället...Är du intresserad så kan jag höra efter med honom...vad har du för mailadress..... Han sålde bilen för 3 v sedan..ska höra om han har skivan kvar..tror de va 2010 eller 2011 |
|
|
Ok, jag har svensson@gmx.com Det kan vara intressant till rätt pris :) |
|
|
Bianca kan du kontakta mig på peter78w@hotmail.com MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.