|
|
|
|---|---|
|
Dag 1: Ferrari F40 Dag 2: Mustang GT 500 Shelby Eleanor Dag 3: Aston Martin Vantage V12 Dag 4: Porsche GT3 RS Dag 5: Vilken F1-bil som helst Ja, då är jag nöjd och säger hello to heaven. :) | |
|
Dag 1:Entreprenaddag, Lastbil,grävare Dag 2:Porsche 997 GT2 ner till Monaco. Dag 3:Ferrari Enzo, Monaco till ROM Dag 4:F1 bil, bankörning Dag 5 (egentligen avresa dag 4 på kvällen):Lambo Murcielago LP 670 hem. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
-F1 -Ferrari 250 GTO Länk -Shelby Cobra -Corvette Stingray Coupe "splitwindow" -63 Länk -Ferrari 458 |
|
|
- WRC-bil på rullgrus med tillhörande lektioner - F1 - Anmäler mig till mistafrizz entreprenaddag också. - Bugatti Veiron - Lambo Murcielago |
|
|
Dag 1:Bigfoot eller liknande i en storstad Dag 2:F1:a Gärna Ferrari både på bana och allmän väg Dag 3:Gärna en rallycross bil eller en Grupp A rallybil Dag 4:Gallardo Twinturbo 1500hk Dag 5 Koenigsegg Agera //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| F1 bil är ju redan avklarad, får fundera på dom andra lite. | |
|
1 - Mercedes SLS AMG 2 - Porsche Panamera Turbo 3 - Rolls Royce phatom drophead 4 - Pagani Zonda F 5 - Bugatti Veyron // Erik |
|
|
1- 507 (Från mitt eget garage till vårträffen på Tjolöholm) 2- M1 (Till BMW CS 25-årsjubileum) 3- Z8 (Från Grand Canyon till Tijuana via LA) 4- M5 E28 (Varje dag) 5- F1 (50 varv på SPA Francorchamps) En lite nyare M3 hade inte heller varit så dumt att ha hunnit med... |
|
|
1 - Lamborghini reventon 2 - F40 3 - Pagani Zonda 4 - Nascar cheva 42 montoya på daytona 5 - 2010 Redbull F1 avslutat med att missa chikanen i full fart på monza kl 23:59 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.