AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.268

Ute efter 335ci !

2s
255
2sexy4u
640iA -11
Nu var det dax för fjärde tyskan. Siktet är inställt på en 335 cupé.

Undrar över om någon känner till denna bil då jag funderar på att slå till. Tycker den ligger lite väll högt i pris om man jämför med 335.an som såldes föra veckan för 250.000, den hade samma utrustning exklusive preformancepaketet och hade endast haft en ägare.
Hur mycket ska man värdera preformance? 10.000 kanske ?
Vad tycker ni?
All info är välkommen :)
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Underlättar med en länk Länk ;)
Cartéen
Mycket trevlig bil måste jag säga. Helt rätt utrustning samt exteriört mycket snygg. Med dessa mil samt ser ut att vara välskött tycker jag priset är mycket bra. Tror nog att välskötta exemplar kommer ligga en bit högre en detta framåt våren då intresset ökar igen. Lycka till..
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
M3Crille här på forumet känner personen som säljer den, PMa honom så kan du säkert få fram mer information.

Fin bil i övrigt tycker jag.

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
vilket performance paket sitter på?? det jag ser på bild är aerodynamikpaketet och är absolut inte samma sak som performance paket
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Tjena Jerry, lever du fortfarande :P

Rätta mig om jag har fel men har den inte aero fronten och preformance baken?
Baken är även den aerodynamik.
Inget av delar är Performance.
A_
639
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Fin bil!
Har inte så mycket att tillägga, har en 335 själv men den här blev t o m jag sugen på ändå.
M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Som "mistafrizz" säger så känner jag ägaren mkt väl.. Är extremt välskött så vitt jag vet/sett o säljes enbart pga barn på ingång :) Huruvida vilket paket som e vad får nån annan svara på men bilen e mkt fin o i ordning.. Inga besvikelser! :)
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Min polare var och tittade på bilen när den var i växjö i somras, den såldes då av en kille här till den som äger bilen nu. Vi åkte en runda och bilen gick bra. SÅ länge du inte behöver Bluetooth och Pdc fram så har den det mesta, ej elektroniska svankstöd men det kan man leva utan. Det Den har heller inte de adaptiva lysena fram men annars var det inga fel på den. Det ska även finnas vinterdäck 19" till om ingen ändrats sedan vi tittade. Killen som ägde den innan denna ägaren gasade väl en del men det ska ju dessa bilar tåla.

Jag har en likadan och är jävligt nöjd!
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Vad innebär adaptiva lysen ?
Ma
315
Markus Thorssell
BMW 335 i coupe -07
Förlåt adaptiva kurvljus....det är ju sånna som vrider sig efter om vägen svänger. eller är jag helt ute och cyklar nu???
Roffa1
De följer rattens rörelser..
Ki
103
Killaz
X1 M-sport -14
Trodde med ja hade performance baken....men bryter ihopa och erkänner att ja hade fel :)
Sitter aerokit på bilen. Vet dock att de inte va jätte billigt och att de monterades av bmw när bilen va fabriksny. Som M3Crille säger säljer ja bilen för de är väl inte den ultimata barnbilen :). Men kommer som sagt inte "ge bort" den för de. Någon som är sugen på mer info så PMa mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.