|
|
|
|---|---|
|
Hej Ska som sagt ner till Tyskland i vår/sommar.. Ska inhandlas en M3 cab alt coupe 2005/2006 Ska givetvis köpa hos en aukt BMW ÅF Hur mkt tror ni man får ge för en cab alt coupe..? just nu finns de inga objekt som faller mig i smaken,men förhoppningsvis så dyker det upp några intressanta om några månader...har inte bråttom...blir de en cab så kanske jag t.o.m köper den i höst,när priserna sjunkit lite på cabbarna,men samtidigt dyker det upp en läcker cab/coupe i min smak,så e de inget snack krav/önskemål jag har *2005/2006 *SMG *Navi Pro *Digital tv-funktion *HK *19" *Blåtand *max 6500 mil * Inga svarta,vita,eller gröna *gärna silvergrå,eller nån blåmetallic......Imola,Phoenixgul o Estorilblå är ju nästintill omöjligt o hitta ifall det inte är en Individual så att säga.. Interlagosblå finns väl enbart i coupe CP(Competition) utförande...(HATAR den fula moccaratten med 1 knapp)...o 19" org tycker jag är hästlängder snyggare än de som ingår i Competition paketet.. | |
|
+ *Helskinn |
|
| Kolla i England! "Felstyrda" bilar i England (dvs "rätt-styrt" för oss kan vara riktigt bra pris på...). Pris från 220" upptill 350". Men jag skulle inte ge mer än max 270", E46:an är snart 2 generationer gammal med nya 3-serien runt hörnet... | |
|
England!! Skärp dig,Dawwe!!! |
|
|
Lättare att ta sig ner till tyskland... Har oxå räknat med ca 270" |
|
| Som sagt håll ett halvt öga på England. Brukar dyka upp "felstyrda" M (E34,E36 men säkert även enstaka E39,E46 o kanske E60) i kanonskick till vrakpris...Om inte annat så kan man köpa en o åka "gratis" i något år o sälja sedan... | |
| Bara en reflektion, blir det inte lite byte av strålkastare och mätarhus på bilar från England? | |
| Om jag inte minns fel justerar du på strålkastaren någonstans för höger/vänstertrafik? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.