|
|
|
|---|---|
Henrik535 |
har en liten svart display som jag inte vet vart den ska sitta eller vad den e till för.Den är svart lång o smal. Kommer från en b10 3,5. vart kan denna lilla sak sitta och vart kopplas den? Tacksam för svar |
|
Den ska sitta i instrumentpanelen, kolla på den här bilden så ser du hur det ska se ut. Länk Eller är det fel panel jag tror du har? Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :D :D :D Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
Henrik535 |
Mkt tacksam för svaret vet du vart den ska kopplas och vilka funktioner har den |
|
Om jag inte har helt så är detta en display som vissar från höger : oljetemp i motorn och tryck , den tredje vet jag ej men den sista är oljetempen i bakaxelklumpen . För att koppla i denna behövs ett gäng givare samt lite elektronik för displayen . Blir nog svårt att eftermontera , tyvärr ! mkt snyggt MVH TONY ///M3 |
|
|
Menar självklart IFRÅN VÄNSTER SETT !! MVH TONY ///M3 |
|
Henrik535 |
Glömde nämna att jag har motor och styrenhet från alpina oxå |
|
den övre vänstra displayen visar oljetemperaturen i bakaxel:n, den övre högre visar oljetemperaturen i motorn: den nedre vänstra displayen visar undertryck i insug samt den högra nedre visar oljetryck. |
|
|
så är det i alla fall i min B6:a men jag antar att det borde vara samma i andra Alpina modeller. rätta mig om jag har fel. |
|
|
den visar inget på temperaturen för den har överstigit 25 grader... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.