AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
78.466

Hejdå BMW 525, hej Dodge Magnum!

Sida 8 av 8
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Grattis! Fin bil!

MVH Christofer
viobebe
Grattis till pärlan Christian! Nu har du en grym glidare till sommaren. Såg albumet att du har köpt emblemen med den gamla logon är det något du skall montera på bilen?

Är det jakten mot nollpunkten nu ;-)
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Tackar! Ja, köpte 4 gamla scripta-emblem bl.a. Min tanke är att den ska få 70-tals look på lite detaljer, linjerna har den ju redan. Men först är det ombyggnation inför regbesiktning som gäller!
Ne
316
Neues
530d G30 2018
120d F20 2012
Grattis!

Ser väldigt trevlig ut!
När är det dags för regbesiktning så den blir laglig?
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Tack! Skickade nyss in papprena till Transportstyrelsen, behandlingstiden är 1,5-2 veckor och när den är godkänd får jag beställa tid för regbesiktning. Så under tiden får jag ägna mig åt ombyggnation av elen. :)

Första modden gjord; Länk
Jag ser att dom snott designen på rattarna till klimaten från Alfa Romeo, ser nästan lika ut som i GTV´n jag hade. Kul! =)
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Ja, det är väl egentligen enda grejen jag stör mig på - att det är bara AC i den. På Magnumen (som var tre år äldre) hade jag ACC. Märkligt tänk där.
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Nästa mod, ny knopp; Länk
viobebe
Trevligt :-)

Ingen pistol grip from Hurst?
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Var inne på en Mopar Pistol Grip men efter att ha kikat runt så kände jag att den inte gjorde sig så bra på en automatare, ska vara manuell för att få bäst look med den. :)
viobebe
Ja du har nog en poäng där, håller med.
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Då har bilen blivit inreggad och klar, tog drygt två månader från ankomst. Finns lite bilder i min projekttråd på garaget för den som vill se;

Länk
M@
39
M@verick
320i Cab -89 -E30
grattis.
viobebe
Härligt!
Grattis
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Är det fler än jag som längtar efter att plocka ut hästarna ur vintergaraget? ;)

Länk
Inge som vill sälja en Magnum Hemi till vettigt pris? :)
"Ingen" menade jag så klart.
C.
590
C.Ek
Lexus IS250 -08
Blocket.se kanske har några till salu? ;) Satsar du på en SRT-8 eller snikmodellen RT? :)
Jag letar fortfarande. Det blir nog en R/T i så fall. Var nära att åka och kolla på en 05a som låg ute för 79k, men den blev såld. Den hade dock gått 15000 mil, men det kanske inte är mycket på en sådan bil. Vill helst inte att den gått mer än ca 12000 mil.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.