|
|
|
|---|---|
| Kikade lite runt under mekartips och ser att det går att få låt-titeln i stereon, Länk nu får jag in bara vilken låt det är i sifferform, hur ska man göra, orkar inte läsa manualen. :) | |
| Vad är det för något du spelar upp? Vanlig CD, mp3 CD eller Ipod via BMWs egna Ipod kit? | |
| Man trycker "Liste", sedan "Titel". Förutsättningen är förstås att källan kan visa låttitel och artist, t ex en mp3-CD med korrekta id3-taggar eller en iPod via iPod-interfacet. | |
|
Janne: Var ska man trycka på liste? :) Chris: Jag spelar skivor som är MP3 format. |
|
| Det menyvalet kommer upp som default när man kör en mp3-CD. Ser det inte ut så här i din spelare? :Länk | |
| När jag stoppar in Mp3 skivan då säts den i gång direkt utan några menyval? Så var det även på min E90 och så är det även på E91:an. | |
| Sätts igång gör den men du har väl inte svart i knappdisplayerna? | |
| Nej, stereon är BMW professional, precis som den i mekartips. Jag kanske får gå till bilen och trixa lite med knapparna. :) | |
| Janne: Konstigt att det står LISTE i din meny. Jag är säker på att det enbart står LIST i min. | |
| Vilka knappar byter man list/listan med? | |
|
Chris: Är LIST kanske om man har engelska som menyspråk? Jag har tyska. |
|
|
Janne: Ja det förklarar ju saken ;-) Grodan: Ta några bilder på hur din display ser ut när du stoppat i en mp3-CD. |
|
|
Chris: Ok, jag gör det om en stund och återkommer med bilder. :) |
|
| Finns det nån bra sida där man kan lägga upp bilderna? | |
|
Chris: Så här ser det ut precis när man lagt in MP3-skivan. Länk |
|
| Ingen som vet? | |
| Som du ser i din bild så står det LIST, tryck på den knappen som är under det och sen på Knappen som är under TITLE. | |
|
Joakim: Menar du femte knappen från höger? |
|
| Grodan: Ja, det är femte knappen (eller rättare sagt, femte strecket) från höger som ger dig list vyn. | |
| Tackar, då ska jag testa det. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.