AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
923

Trimmad M5:a i Halmstad...?

328Mats
Wow, satt på slottsbron å drack asgalet me bäääs, höll på att ramla i när M5an blåste förbi samtidigt som Ingenjören körde om den med Godsägarns 944T....vilket ööööösss!!!! Vridet i Porschen är så jvla asfett!!!
Är det över 2.0bar?
Verkar inte vara nån annan i Hstad som ligger i samma klass när det gäller körningen i stan!!!

/ Matsa
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
ska detta bli en lika lång tråd som min var.. ??

Den som har flest saker när han dör vinner...
Gudis: tor du de? Fan va snyggt me listerna! ju mer man ser de.. :))

Nej, vi andra håller oss inom trafik lagarna inne i stan.

Har då aldrig sett någon 944t ivf. men en sak är säker, en bra motor behöver inte mycket laddtryck för att gå bra!.

/C.

850T5R - Powered by Autotech
Go
52
Godsägarn
Z3 2,8-99
Cordone:
Jag har sett många Volvo 850 i stan, verkar vara en ganska vanlig bil...
Vill du se min 944T får du kolla efter en låg och snabb bil.

En dålig flicka är inte alltid det sämsta!
Go
52
Godsägarn
Z3 2,8-99
Gudis:
Jävligt go bil du har, jag har själv ägt en likadan.
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
Cordone: Tackar.. det blev bra med helröda lister.. Huvudsaken är väl att man är nöjd själv, men sen när andra säger att det blev bra så har man ju fått ett kvitto liksom.

Godsägarn: Tackar. jag håller med det e fina bilar som är sköna att köra.. Vad har du för färg på din porsche, bara så man vet när man ska flytta på sig, altså.. hehe

Den som har flest saker när han dör vinner...
godsmannen: vilken färg har du på sportvagnen? Så man vet när det inte bara är en 944'a .:)

Ja, volvo 850 är vanlig. Å jag förstår vartenda en av ägarna.. heheh

/A.

Godsägarn:
Är det dags att ta några öl och köra lite bil ikväll (eller var det omvänd ordning.....)?

Verkar som om Båstad/Torekov är ett ställe för bilentusiaster, mycket PORSCHE och andra riktiga sportbilar, inte så mycket volvo (förutom barnfamiljernas volvo 850´s.....)

---REKOMMENDERAS---

/ Ingenjören

Go
52
Godsägarn
Z3 2,8-99
Gudis:
Cordonge:
Porschen är vit, oskuldens färg...kanske får jag lacka om den, svart hade passat bättre...

Ingenjören:
Först öl, sedan mera öl...
vafan... kör du aldrig med porschen?
såg en vit skabbig sak vid lilla torg idag.. var det din?

/Cordone.

Go
52
Godsägarn
Z3 2,8-99
Nix, har inte kört med 944 idag.
Vad har du för färg på 850´n?
nu var det igår jag såg den. alltså fredags.

Min 850 är svart.

/A.

Cordone:

Ar det du som ager den skabbiga svarta 850 T5R'n i Halmstad..??
Bilen verkar inte ga helt rent, prova att stoppa i originalchippet igen, DET ar ordentligt utprovat av folk som kan (Volvo), ingen liten hem-trimmarfirma-Nisse....

Godsagarn:

Ar det du som konstant ligger och kor 200+++ Km/h i Halmstad-trakten???, din bil maste ga som en raket......

328Mats:

Haller med dig helt angaende Cordone's 850 i den andra lanken......

"Cause it feels so empty without me"

/ Slim
Nagon som vet om nagon sportigare bil till salu, maxpris 300 000:-, helst Porsche, Ferrari eller liknande.......

"Slim's back"

/ Slim
slim: Vad har du för bil? Vill du snacka så kan vi ses någonstans å vädra luften.. inte sitta här å spela tuff!. nå?

Sen ska du inte snacka skit om saker du inte känner till, typ chip osv osv. Den är inte chippad nämligen.. å du, jag har oxo avverkat en 3.2 m3'a. Med volvon. den där skabbiga T5'an du vet.

Säg tid å plats.!

Cordone:
Ska vi ses pa slottsparkeringen.......???

Jag far lana en Audi RS4 -00 av en kompis, sag bara till nar....????

/ Slim
Visst.. Låna en värsting bil du! , så ska jag visa vad min budget bil går för... *hehe*..

Go
52
Godsägarn
Z3 2,8-99
Du har sett en annan bil, min 944 är i toppskick!
Men vem bryr sig om skicket, bilar är ju till för att köra skiten ur!
328Mats
Alla putskillar:

Nu har jag varit ute i verkstan och polerat hjulbultarna med autosol, fantastisk effekt. Dom blev alldeles rena! Att det kunde göra så stor skillnad, man undrar nästan om det är sant.
328Mats:

Såg din bil igår natt, woov..!!!
Det måste vara den finaste bilen i Sverige, det stannade mängder av folk och tyckte att det blev skitsnyggt med hjulbultarna, men även de lackade stolsunderedena och kolfibertejpen i hanskfacket fick mycket beröm......

Många påstår att det är den finaste E36 i Sverige, jag skulle inte sätta emot dom.... *avis*

Hoppas att vi får se dig på ett antal träffar i sommar, du har ju startat så många nya trender inom styling som jag är säker på att många andra här på forumet kommer att ta efter när de ser din bil....
Trodde ex aldrig att det skulle vara snyggt med att lackera bakaxelklumpen i bilens färg men det passar faktiskt, du måste testat i "Photoshop" eller något liknande va..??

Kul att det är så många som putsar och pillar istället för att använda dessa bilar (och ofta bryta mot hastighetsgränser mm....).

/ Ingenjören
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.