|
|
|
|---|---|
|
Tjena jag tänkte köpa ljud till min bmw 530 e34 -89. Har bara ett litet dilemma, vad är det för storlek på högtalarna som sitter i bilen å vart sitter alla högtalarna? Tack på förhand // Linus What you give is what you get | |
| hej kolla om detta kan va till hjälp Länk / Henrik | |
|
ledsen.. kanske jag som är inkompetent å inte hittar men jag kan faktiskt inte hitta ngt spc där "/ What you give is what you get |
|
|
jo så långt har jag med kommit med jag har inte hittat någonstans där det står storlekarna "/ What you give is what you get |
|
|
5.25" är storleken på wooferna både fram och bak. Har du inte HiFi-ssytemet, köp 5.25"-koaxer för hatthyllan och 5.25"-kit för framsystemet. I fram sätter du sedan wooferna på originalplatserna vid kickpanelerna och diskanterna under högtalargallren på instrumentbrädan. Har du HiFi-systemet blir det jobbigare då delning till de 6 högt. fram och 4 bak sker i slutsteget. |
|
| jag skulle rekommendera att du bygger bafflar i mdf till kickarna, blir mycket bättre om elementet sitter fast någorlunda, mer än i tunn plast. Länk | |
|
ingen som har lyckats sätta större högtalare i hatthyllan i orginal hålen? What you give is what you get |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.