|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
ZZ Top - TV Dinners Länk |
|
|
Länk Visste inte om jag skulle posta detta. Det här är min grabb och hans band(jocke spelar bas). Kanske inte favo musik i bilen men drag under galoscherna är det. Har kört runt på dom till en massa spelningar, fan man är väl en sån där curling farsa ;) På med hörsel skydden... |
|
|
V8 låter gott nog :)i övrigt undrar jag, Nlir det inte tradigt att lyssna på samma låt om o om igen... Finns ju ett hav av bra musik :D HA de gott alla Forry |
|
|
Paradise by the dashboard light med Meatloaf. Finns inget bättre... (nästan alla Jim Steinman-produktioner funkar) Har man riktigt bra ljudsystem funkar också: -Sleeping Sun med Nightwish -Sacrifice med Lisa Gerrard går också att njuta till i en M5 i 250 knyck Länk |
|
|
esadh, margj811: Tackar tackar. Kom på en till grym låt: Nickelback - Burn it to the ground! Den får en lite extra taggad.. Hard to be a star in the sunshine |
|
|
Forry Tror inte att endast dehär låtarna går i bilarna "inte i min" men vad JAG tror så skulle nog ni övriga på forutet som läser i denna tråd bli rätt förbannade över om alla skrev kompletta musikbibliotek, men för all del så tror jag ju inte att din avsikt var gravallvarlig heller :) |
|
|
Detta är en av mina absoluta favoriter:) Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Här är ännu en gammal goding; Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Ännu en; Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
En av mina favoriter: Länk mvh/ Anders |
|
|
Anders; Riktigt Bra:D //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Varje gång frågor liknande denna kommer upp, så förundras jag över hur genomtänkta/"coola" allas svar är. Själv blir jag retad av min fru - jag höjer volymen och diggar som fan när det kommer tuggummidisco eller någon gammal schlagerdänga på Iphonen.. Haha... om folk bara visste. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Snart har man snöat in på riktigt gamla dängor: Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Hahaha, man kanske inte ska vika ut sig på ett forum som man gör i detta fall:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Länk mvh/ Anders |
|
|
Den här är rätt skön i bilen: Länk //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Haha, sorry:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Ja just det :-) mvh/ Anders |
|
|
Sweet home Alabama med Kid Rock & Ooh - I Like It The Creeps och givetvs ljudet från den raka 6:an. //M.Jones (Visby) //BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man är död.//M.J |
|
Deora |
Audioslave - Show me how to live. dock så kan man bli lite tung på gasen när man hör den :S Länk Eller så Kings of Leon med låten Closer,, de finns nog ingen låt som har skönare takt än den, Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.