AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
9.748

Nybil.. -09 320da Touring M-sport

Sida 5 av 5
Wi
2.100
Wiberg
iX40 -24
X3 30e -23
Va?! Försvinner gamla låtar för att du laddar in nya låtar? I så fall har du en bugg i din version av iDrive-mjukvaran. För mig funkar det fint att koppla in ett USB-minne och lägga över låtarna, hamnar under en "USBX"-katalog i musikkatalogen, där 'X' räknar upp 1, 2, 3 osv.. Musiken som redan är inlagd på HDDn ligger kvar där den låg innan så att säga. Om den skriver över något så är det helt fel.

För övrigt fungerar våra två USB-kontakter precis så som mistafrizz beskriver.

Sorry för OT. :) Men kul att du är nöjd med bilen so far, amullo! Beträffande automaten så är jag också väldigt nöjd med hur den fungerar och hur smidig den är i växlingar, samtidigt som den fungerar fint att köra fort med i manuellt och sportläge.
Visa användare
2.407
amullo
-18 F31 320da x-drive Msport
-10 Ducati Multistrada 1200s
Tack för alla tips!

Här kommer lite bilder efter dagens tvättt.. Ursäkta filten i bagagen. Den ligger tilll gummimatta är köpt och ilagd.
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

//Anders
Visa användare
2.407
amullo
-18 F31 320da x-drive Msport
-10 Ducati Multistrada 1200s
JUST JA!!
Blev lite omvänd ordning, så inne bilderna hamnade först.. Utebilderna längst ner i listan.
Finns även bilder på e90 om du hellre får alla på samma ställe.
Länk

Tack återigen tilll alla!

USB uttag har jag bara hittat i mittarmstödet.. Får testa lite USB minnen och se.

//A

//Anders
Snygg bil. :-) Åk och köp nya centrumkåpor till fälgarna med när du ändå är igång med nyförvärvet...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.