AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.203

Någon som vet något om den här M3 e36an?

Od
81
OdiN88
320Ci E36 -95
325Ci E46 -01
M5 E39 -00
Regnr: RFX 232

Länk

9 ägare.
22700 mil.
Men den är omlackad av hans farbror på några av skärmarna. Samt att dom lagt på ett lager klarlack över hela bilen.

Han kan tänka sig släppa den för 75000:-

Någon som vet någon historik om den?
Är det ett bra pris?

mvh
Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
Jag har läst annonsen:) är det bara dom felen på bilen, så är det mkt bil för pengarna :)
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
75k är väl OK eftersom det är en 3.2 och den verkar funka bra. 22700 mil är dock mer än den genomsnittliga M3:ans körsträcka. Menar inte att den ska gå sönder, men det kan bli svårt själv att sälja sen om man kör den till säg 25-26 tusen mil.
Den har helskinn (Maulbeere) vilket gör den intressant ur entusiastsynpunkt. Det är relativt sällsynt (21 bilar med denna klädsel). Med helskinn förstås mittkonsol, handskfack osv i läder. Vanligt Maulbeere-stolsskinn har svart plast där.
Utrustningslistan kan jag PM:a till den som är sugen på att handla.

Internationellt E34 M5 register Länk
CR
175
CRY
332ti-98
Hej!
Är också på jakt efter en M3 E36 Limo, vad tror ni om denna:
Länk
Såg ut att vara i bra originalskick*gillas*
Visa användare
460
Patrik.E
M6 "indy" -05
525da Touring Xdrive -14
CRY: känns inte som några konstigheter med den:) såg mkt fräsh ut för sin ålder helt original o ren o fin i motorrummet och inredningen:) ett stycke blivande klassiker:)
Slog på regnumret, den har haft 14 ägare, hälften kan ifsig vara firmor så inget konstigt med det. Färgen är helt rätt på e36:)
BT
58
BTFOG
530i Touring -96
Odin88 och CRY ni har pm.
CR
175
CRY
332ti-98
Hej!
Tycker också den ser fin ut, men tycker det är konstigt att den inte blir såld, jag tycker den har rätt spec, gillar originalstuk mm. Men för de flesta andra kanske detta är negativt?
Instämmer med CRY, stämmer milen är den väl lätt värd 70-80k?
Det kanske är så att den verkligen är fräsch och att säljaren vägrar pruta(som köpare vill man ju alltid pruta)?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.