|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Upplever vibrationer vid inbromsning från framvagnen och även lite vibrationer under körning mellan 80-130 ungefär. Undrar om det kanske är stagen som börjar bli slut ? Funderar på om det finns någon komplett stag satts till e34orna då det är så jädrans många stag fram? Mvh Alexander | |
|
Det finns det, Länk 1600kr inkl frakt, billigare blir det inte. |
|
| Mer varierande kvalitet blir de heller inte, skulle vilja säga undvik ATP om du inte vill byta snart igen. | |
|
Meyle HD: Länk Ca. 2400kr |
|
| Dock inga styrstag, men de kan man komplettera med! | |
| dom för 2400 är det med styrstag ? Bra pris om det är till hela framvagnen :) | |
|
Jag har köpt mycket från ATP och jag tycker grejjorna håller över förväntat. Första gången jag beställde hade jag inga förväntningar alls, hade sakerna varit trasiga nya hade jag inte blivit förvånad. Men allt har känts bra och fungerat sålänge jag haft bilarna. Priserna är ju omöjligt låga, vilket motiverat mina köp. Meylesatsen va ju rätt billig den oxå, så kanske är ett bra alternativ om man vill trappa upp en nivå i både pris och kvalite. |
|
| Jo vill ju att grejjerna ska hålla ett bra tag då omlackering och plåtlagning av 540in min är på gång :) | |
|
Länk Där har du Meylesatsen ännu billigare, + frakt 19€. Ja har själv beställt delar till min 525iX därifrån, frakt till dörren om jag inte minns fel. (det får man med ATP oxå för den delen) |
|
|
Meyle Styrstag: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.