AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.288

Frölunda bilkonsult

Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
Trodde aldrig att jag skulle köpa en bil på Fröliunda Bilkonsult, men i dag har det hänt! Var på jakt efter ne Audi A6 avant m. sportpaket.
Kom ut en på blocket i går på Fr. bilkons., så jag satte in en handpenning på vinst och förlust. [LÄNK]
Kollade upp historik på verkstaden i Eslöv där den varit servad,och där var det grönt...Kom upp vid middagstid i dag, och måste erkänna att man var lite orolig efter allt man läst på nätet..
Men det visade sig vara obefogat(nästan). Bilen var kanonfin! Det enda som inte stämde överrens med det säljaren sagt var att vinterdäcken som satt på var kass, men men....Så det blev affär. En Audi A6 avant 2.0T med sport och prolinepaket, 18", PDC, 10.200 mil och nyservad för 20 mil sedan. Fd leasing bil. Begärtpris var 169500, vilket redan det är lågt, men fick ner den ett par tusingar till. Försäljarna på firman ser väl inte direkt ut som bilförsäljare gör generellt, men det kan man ju leva med..
Totallt sett mycket nöjd, framför allt med pris, och kan mycket väl tänka mig köpa bil där igen...
Så lyssna inte allt för mycket på rykten, utan bilda dig en uppfattning själv!
Dom hade för övrigt en riktigt läcker 335, men det får väl bli när barnen blivit större.

E46 fantast.Har haft 13 st.
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det enda dåliga jag hört om den firman är någon som var sur över att de inte berättade att en bil de hade till salu hade varit krockad - två år tidigare.

Annars tycker jag det mesta verkar vara positivt om firman. Snabba affärer, låga priser.

-------
//Lövet
74
415
740 power
M5 E60 2007
335i E90 2007
320d E91 2011
520 F11 M
Även jag har köpt bil där.
Det fanns 1 fel på min bil som visade sig efter ca 50 mil men dom betalade material kostnaden, så löste jag arbetet själv!
Bara positiva tankar om Frölunda bil konsult!
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Köpte min där och är kanon nöjd!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.