|
|
|
|---|---|
|
Hej Hittade detta system på Schmiedmann Länk Någon som vet om det är bra? Har någon förslag på ett annat system? Mvh Micke | |
|
Remus Power Sound....ska länka dig till en tjej som har det på Garaget, men deras server ligger nere just nu. Kan säga att ljudet blir brutalt grymt för jag körde själv på det. Kostar absolut inte mer än Schmiedmanns "Riktiga män kör diesel" |
|
| Grymt bra om du kunde göra det :) Måste fixa ett gött ljud och utsende till våren :) | |
|
Du kan väl inte med allvar mena att du tycker att 4 utblås passar på en 325:a? |
|
| Måste hålla med Steaman där, 4 utblås är till M3´an kör ett system som låter gott men inte med fyra pipor det är bara skämmigt när man inte har en M3´a :/ | |
|
Med lite jobb går det att modda dit ett 2,5" 335-orginal system enligt--> Länk Jag har ett catback avgassystem du kan få köpa billigt isf. Då är det ju bara diffusern du behöver byta på bakkofångaren för att få det att se orginalmonterat ut. OEM+ is the shit ;) |
|
|
Ja smaken e ju som baken, men visst kan jag halvt hålla med om att det hör till M3,335an med 4 ändrör men i så fall är väl all M-utrustning som jag har monterat från fabrik lika skämmigt..? Jag tycker inte det utan att det höjer värdet och nöjet med att köra min 325a! /Micke |
|
|
Spela roll om de e en 335 eller 325, det ser snyggt ut. Murdock, här e länken Länk |
|
|
Tack Herr Bayer! Jag det kommer blir jätte snyggt tror jag. Jag får lägga upp bilder när det är klart :) Om inte annat så verkar det ju väcka en del känslor hos vissa ;) /Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.