|
|
|
|---|---|
| Hej, är det någon som har elschema till en äldre webastovärmare? Det är den med extern elbox, jag ska sätta gsm-styrning på den, har en superbox för detta, och ett elschema skulle underlätta massor.. | |
|
Ge mig typbetäckning. På Webasto är oftas den gula 0.5 mm start signal b+. |
|
| Hej, det är en BBW46 värmare, och styrdonet som sitter i bagaget heter SG1560 eller 105499.. har mätt bakanför tiduret, och det verkar lite märkligt.. ingen konstant + vid aktivering vad jag kan hitta.. | |
|
Länk Länk Här är inkopplings schema! Kontakt A stift 5 är aktivering av värmare. Lycka till! |
|
|
Oj blev jätte lågupplöst! Jag har scannat in från rep boken ska jag maila till dig? MVH Samuel |
|
| Det vore supernice,kommer du åt min mail? ursäkta att jag inte svarat, blev superarbetsnarkoman en stund.. är det någon som vill ha en FIN styrning till bensinvärmaren, dieselvärmaren , så kan jag rekommendera www.flexiswitch.se | |
| Hej igen, nu har värmaren på min andra bil börjat tjorva, en 523 e39-96. Den vägrar svara på fjärren... Vad att göra? Var kopplar jag in ansatser på den? Vad heter värmaren? Elschema? Mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.