|
|
|
|---|---|
|
Tjena, jag har länge letat efter en fräsch bmw m5 e34 men hittar aldrig någon hittar jag någon så brukar dom ligga över 120 pap men det är ju bara för mycket. Är det någon som har någon till salu eller finns det någon ni känner som är sugen på att sälja sin. Jag skulle ju helst vilja ha en 92 och uppåt alltså 3.8 motorn. Skulle va tacksam för all hjälp Mvh Igge | |
| Se det så här: Köp en billig för hälften o plöj ner lika mycket till så är den kanske fortfarande inte i lika bra skick som "den fina".... | |
|
Skriv en tråd på e34m5.se där får du bästa hjälpen att hitta en fräsch M5 E34. Det är billigare med M5 3,6 i och med att du slipper EDCdämparna, om du inte vill lägga så mycket. Den här 92an med komplettläder är till salu för ca 80tkr Länk ägaren finns på e34m5.se Och i UK finns en 94a för £7500 Länk (LHD). Stephan |
|
| tack så mycket för hjälpen, vart riktigt sugen på den i UK men hur funkar det att hämta därifrån? finns det nått företag som hämtar hem därifrån? ursäkta att jag är så jobbig :) | |
|
Åk dit, busenkelt. Annars regga dig på e34m5.se. Bröderna som driver siten har importerat 4st M-bilar därifrån. Stephan |
|
|
okej tack ska kolla upp det så fort registreringen är klar. Mvh Igge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.