|
|
|
|---|---|
|
Hej vill ha lite köp råd ang bil till en tjej på 22år för ca 50 000kr hon har just nu en bmw e30 318touring men vill ha en lite nyare bil. Kraven hon har är 4dörrar, ej skinn , ej vit. Gärna motsvarande prestanda som i hennes nuvarande 112hk eller mer. | |
|
Länk Kanske en Skoda? __________ Mvh Grelle |
|
|
Audi A4 1,8T MVH Christofer |
|
| Vw Golf 2003a får du för 50 000 och de håller värdet grymt bra. | |
| en liten men så ny bilsom möjligt.. golf eller opel astra är riktigt fina bilar som både fungerar utmärkt i staden och på landsvägen.. dessutom väldigt ekonomiska bilar | |
|
focus Länk Länk Länk |
|
|
SEAT Länk Länk KIA Länk Mazda Länk Länk CLIO Länk Nissan almera Länk Länk Länk Länk BMW Länk Länk Länk Länk Länk 1 SAAB Länk SEAT Länk |
|
|
VOLVO :) Länk Länk! Länk! peugot Länk! Länk! Länk! Länk! Länk! SKODA OBS: 05 a Länk! Länk! Länk! |
|
|
Naturligtvis ska hon bara ha BMW :) Jag skulle kika efter en E39:a i ett så välvårdat och bra skick som möjligt, alternativt någon 318i E46 om man vill ha så lite driftkostnader som möjligt.. Men när det gäller främst E46:or så se bl.a. till att spindellederna inte glappar(vanligt fel). Mvh Janne. |
|
|
Jag röstar för något mer motorstarkare. Hittade inget vettigt förslag, men varför ska hon inte ha lite mer hästkrafter? 200 hk + eller så. |
|
|
Lite nyare än en 318 E30, och för 50000 kr, 4 dörrar, ej skinn, ej vit. Gärna motsvarande prestanda som i hennes nuvarande 112hk eller mer... Länk 520 -01, 170 hkr, manuell, 49900 kr Länk 320 -01, 170 hkr, manuell, 48500 kr Länk 523 -98, 170 hkr, manuell, 34900 kr Länk 520 -01, 170 hkr, manuell, 39800 kr Länk MB E240 -99, 170 hkr, automat, 39000 kr Länk MB E320 -96, 220 hkr, automat, 37000 kr Länk Peugeot 607 -01, 206 hkr, automat, 38000 kr Länk Volvo S/= T5-98, 330 hkr, automat, 35000 kr (halvskinn) Länk Cheva Camaro -97, 200 hkr, automat, 45000 kr Som du ser så finns det en hel uppsjö av roliga bilar - alla i din region. :-) tagge: De fyra sista är väl några som du efterlyste lite? ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| esadh:förlåt men har camaro 4-dörrar hehe? förstår din tanke men var bara tvungen att driva lite | |
|
Oh, jag missade det. ;-) Jag såg Lyxfällan tidigare idag och då var det en ung kvinna som hade en TransAm. Lite för mycket inspiration där... ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Länk Ok, den där tycker jag vore lämplig som "tjejbil" :) Mvh Janne. |
|
| esadh och övriga; nu börjar det likna något... | |
|
Helt rätt att välja något motorstarkt och säkert. När det blir aktuellt att mina döttrar ska ut och köra själva så kommer det finnas en säker och snabb kärra. Troligtvis det bli en Golf GTI/R, Audi RS4, BMW 130/135 eller liknande:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.