|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| *haha* Verdi är APs ekonomi expert, som på öret räknar ut varända beslut han tar i livet. | |
Roffa1 |
Joorå, kommer ihåg när han skulle köpa mina 18" hjul förra året, han prutade hej vilt i vad jag vill minnas vart totalt 16 st mail. Han letar visst fortfarande hjul;-) Kanske dags att ta fram plånboken och blåsa av dammet. |
Roffa1 |
Vi har en granne hemma på gården, han är så förbannat snål..att han helst vill ha betalt om han ska våga köpa något;-)) |
| Är det dina fälgar som är ute för 13900? | |
Roffa1 |
Stämmer bra, ska plocka bort annonsen då de vart sålda. |
Verdi |
Roffa1, Ser att du letat upp en gammal tråd... Trevligt. Anledningen till att det blev så många mail var för att du var dryg, otrevlig och ljög mig rakt i ansiktet. Hade inte köpt nåt av dig om det så var det sista jag gjorde. ps. Verkligen synd att just DU fick problem med rost på din fina pedantbil. :-) |
Verdi |
Och du Roffa, jag prutade inte hejvilt. Jag erbjöd dig 12000:- eller nåt, knappast ett skampris. Sluta snacka skit. Du ljuger ju för fan hela tiden. |
| Har en känsla av att varken Verdi eller Roffa är några ungtuppar , men av inläggen döma kan man nästa så tro =) | |
Roffa1 |
Verdi: Har du hittat någon ny bil ännu..eller blir du utkörd ur bilhallen p.g.a din svåra beslutsångest. Inget illa menat;-)) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.