AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
5.193

Vad sägs om denna 335iA LCI?

Sida 2 av 2
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
*haha* Verdi är APs ekonomi expert, som på öret räknar ut varända beslut han tar i livet.
Roffa1
Joorå, kommer ihåg när han skulle köpa mina 18" hjul förra året, han prutade hej vilt i vad jag vill minnas vart totalt 16 st mail. Han letar visst fortfarande hjul;-) Kanske dags att ta fram plånboken och blåsa av dammet.
Roffa1
Vi har en granne hemma på gården, han är så förbannat snål..att han helst vill ha betalt om han ska våga köpa något;-))
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Är det dina fälgar som är ute för 13900?
Roffa1
Stämmer bra, ska plocka bort annonsen då de vart sålda.
Verdi
Roffa1,
Ser att du letat upp en gammal tråd... Trevligt. Anledningen till att det blev så många mail var för att du var dryg, otrevlig och ljög mig rakt i ansiktet. Hade inte köpt nåt av dig om det så var det sista jag gjorde.

ps. Verkligen synd att just DU fick problem med rost på din fina pedantbil. :-)
Verdi
Och du Roffa, jag prutade inte hejvilt. Jag erbjöd dig 12000:- eller nåt, knappast ett skampris. Sluta snacka skit. Du ljuger ju för fan hela tiden.
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Har en känsla av att varken Verdi eller Roffa är några ungtuppar , men av inläggen döma kan man nästa så tro =)
Roffa1
Verdi: Har du hittat någon ny bil ännu..eller blir du utkörd ur bilhallen p.g.a din svåra beslutsångest.
Inget illa menat;-))
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.