|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Kör med hålborrade zimmermann på 325an, jag är toknöjd! Har även haft problem med ett bromsok så en skiva har gått väldigt varm några gånger och det har inte blivit några sprickor.. Man brukar kunna komma över Zimmerman-skivor billigt på ebay från Tyskland :) Komplett runtom för 2k med belägg till E46an |
|
| Kört zimmermann skivor i två år, har fungerat klockrent. Köpte på eBay för 4000 inklusive belägg och slitagevarnare levererat hem till Sverige. Inga sprickor eller någonting. | |
| Låter grymt. Blir att beställa ett set då. Skulle bli 202 euro för framvagnen inkl belägg, och frakt. Känns helt klart värt det. | |
|
Zimmermann skivorna har vart kanon på min bil. Dock så kan du skippa deras Coat Z som de tar extra betalt för. De ska då ha lackat skivorna för att förhindra rost på dem. Satte på mina skivor i april och det har redan börjat titta fram den sedvanliga rosten i ytterkanten av bromskivan. Absolut inte mycket men trodde helt klart det skulle hålla mycket bättre med tanke på att jag än så länge bara kört med skivorna under vår/sommar, efter en vinter borde de se precis likadana ut som vanliga "olackade" skivor. Så mitt tips är att man likaväl kan skippa coat Z skivorna |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.